Katten bedrog sin flickvän - youtubeklipp
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Katten bedrog sin flickvän - youtubeklipp
Sänk ljudet om ni har katt hemma!
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 22:18:54, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Hmpf.
Mest fascinerad av hur länge den klarar av att undvika ett hugg.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 22:18:54, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
earlydayminer skrev:Hmpf.
Katter är roliga med det där, de kan hålla på precis hur länge som helst och bara gapa åt varandra, utan att någon attackerar. Frustrerande när det pågår precis utanför fönstret bara...
Fast jag gillar inte såna där nu ska vi applicera mänskligt beteende på djur-texter.
Senast redigerad av IckyFlix 2011-05-04 22:18:54, redigerad totalt 1 gång.
Nu ska vi applicera mänskligt beteende på djur!
Då ska vi se, nej då.
Då ska vi se, nej då.
- earlydayminer
Haha, man får verkligen känslan att den röda katten säger en massa fula ord. Det som förundrar mig är att den svartvita varken svarar eller flyr utan sitter till synes kuvad och låter sig skällas ut. När jag hört katter bråka så har de bägge skällt ut varandra.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 22:18:54, redigerad totalt 1 gång.
Aldrig hört en katt som låter sådär, en blandning mellan en djävulsk bebis och en full E.T.
- earlydayminer
Alien skrev:Haha, man får verkligen känslan att den röda katten säger en massa fula ord. Det som förundrar mig är att den svartvita varken svarar eller flyr utan sitter till synes kuvad och låter sig skällas ut. När jag hört katter bråka så har de bägge skällt ut varandra.
Jag har bara hört "monologer" på den fronten. Att den svarta bara tar det är helt logiskt för mig, den orangea är ju inte aggresiv, att springa iväg eller gapa tillbaka kan orsaka komplikationer.
Själv ser jag bara hur de direktkommunicerar känslolägen mm.
Senast redigerad av Saninaé 2011-05-04 22:18:54, redigerad totalt 1 gång.
Re: Katten bedrog sin flickvän - youtubeklipp
barracuber skrev:Sänk ljudet om ni har katt hemma!
Min katt reagerar inte alls, inte ens när jag höjer istället.
Senast redigerad av Altus 2011-05-04 22:18:54, redigerad totalt 1 gång.
Det är konstigt med det där. Ibland när en hund skäller på TV så börjar min hund skälla tillbaka ursinnigt. Andra gånger bryr hon sig inte alls, precis som hon fattade att det inte är på riktigt.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 22:18:55, redigerad totalt 1 gång.
Åh, apropå det där med djur och TV, det var någon kattmatsreklam på nittiotalet där en kattunge lekte och hoppade och tillslut hoppade ner i ett hål i nederkanten av bilden.
Vår hund följde reklamen med stort intresse, och när katten försvann sprang han rakt in under tv:n och letade som besatt
Det var en stor schäfer, så vi fick springa fram och rädda tv:n från att åka i golvet....
Har också haft en rolig katt som stått i timtal och väst och skrikit åt sin egen spegelbild.
Vår hund följde reklamen med stort intresse, och när katten försvann sprang han rakt in under tv:n och letade som besatt
Det var en stor schäfer, så vi fick springa fram och rädda tv:n från att åka i golvet....
Har också haft en rolig katt som stått i timtal och väst och skrikit åt sin egen spegelbild.
Senast redigerad av IckyFlix 2011-05-04 22:18:55, redigerad totalt 1 gång.
IckyFlix skrev:Åh, apropå det där med djur och TV, det var någon kattmatsreklam på nittiotalet där en kattunge lekte och hoppade och tillslut hoppade ner i ett hål i nederkanten av bilden.
Det där gjorde mig glad. Kan se det framför mig. Min pappa hade en katt som var fascinerad av tv, speciellt när det var andra djur på, hundar då sprang den under soffan, men en gång var det en katt som också "försvann" då hoppade pappas katt in bakom tvn, letade runt tittar sen ut ovanpå tvn som för att säga "ok var gömde ni den andra katten?"
Senast redigerad av aspiemelly 2011-05-04 22:18:55, redigerad totalt 1 gång.
- aspiemelly
- Anslöt: 2008-12-03
Re: Katten bedrog sin flickvän - youtubeklipp
Såg videon för första gången i går (dock inte pga den här tråden) och när jag sökte efter lämplig tråd att lägga länken i hittade jag tråden!
Tål att tittas på och påminnas om än en gång.
http://www.youtube.com/watch?v=ih6W19KTlZo
Tål att tittas på och påminnas om än en gång.
http://www.youtube.com/watch?v=ih6W19KTlZo