Signaturer och avatarer - problem
26 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Signaturer och avatarer - problem
Min undertext ( signaturtext ) gick bort ser jag, men era är kvar. Ja, man får väl lägga in på nytt kanske.
Vad menas med att HTML inte fungerar längre?
Vad menas med att HTML inte fungerar längre?
- internettt
- Anslöt: 2010-12-12
Re: Välkomna tillbaka till ett nygammalt forum!
Parvlon skrev:Försökte ändra signatur..Du har inte behörighet att använda signaturer
http://www.test.com
Admin
Vi har problem med signaturerna just nu. Tidigare var det så att dessa bara syntes för inloggade, liksom avatarerna, men vi har inte lyckats få till det så i det här nya ännu. Därför har jag valt att stänga av visningen helt av dessa tills vi löst frågan.
Vi valde att få upp forumet så snabbt som möjligt och rätta till en del i efterhand och det här är en av de saker som återstår att göra.
Re: Välkomna tillbaka till ett nygammalt forum!
Ok, tack.Titti skrev:Parvlon skrev:Försökte ändra signatur..Du har inte behörighet att använda signaturer
http://www.test.com
Admin
Vi har problem med signaturerna just nu. Tidigare var det så att dessa bara syntes för inloggade, liksom avatarerna, men vi har inte lyckats få till det så i det här nya ännu. Därför har jag valt att stänga av visningen helt av dessa tills vi löst frågan.
Vi valde att få upp forumet så snabbt som möjligt och rätta till en del i efterhand och det här är en av de saker som återstår att göra.
Såg att någon skrivit att det var strul med signaturerna förut men ej vad det handlade om.
När och hur kan man fixa avatarer?
Utan avatarer känns det en aning futtigt.
Utan avatarer känns det en aning futtigt.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Re: Avatar?
Jag håller med om detta, kommer det komma en avatar-funktion senare.
- PelleVångman
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-01-06
Re: Signaturer och avatarer - problem
Avatarer funkar igen - syns bara för inloggade medlemmar.
Edit: En del avatarer kanske inte klarade migreringen. Enklast är då att ni laddar upp dem igen i kontrollpanelen.
Edit: En del avatarer kanske inte klarade migreringen. Enklast är då att ni laddar upp dem igen i kontrollpanelen.
Vad fasiken Har ni startat en tråd i mitt namn, blir riktigt rörigt det här. Usch på er Jaja, ni har avknoppat mitt svar ifrån en annan tråd ser jag. Blir lite pinsamt dock. Ytterligare en tråd startad i mitt namn, i den här delen på kort tid. Får väl bjuda på det.
- internettt
Liebert skrev:Signaturer funkar igen - syns bara för inloggade medlemmar.
Det står fortfarande, att man inte har befogenhet, ialla fall för mig.
- internettt
Liebert skrev:Signaturer funkar igen - syns bara för inloggade medlemmar.
Min ser jag fortfarande inte alls.
edit: Fast nyss såg jag den i ett inlägg från före hackningen. Tycks dock inte finnas i inlägg från efter. *hittar inte förbrylladsmileyn*
Zombie skrev:Liebert skrev:Signaturer funkar igen - syns bara för inloggade medlemmar.
edit: Fast nyss såg jag den i ett inlägg från före hackningen. Tycks dock inte finnas i inlägg från efter. *hittar inte förbrylladsmileyn*
Kan du fixa det i kontrollpanelen?
Liebert skrev:Zombie skrev:Liebert skrev:Signaturer funkar igen - syns bara för inloggade medlemmar.
Kan du fixa det i kontrollpanelen?
Nej.
Programmet skrev:Du har inte behörighet att använda signaturer.
Synlig: ja.Liebert skrev:Signaturer funkar igen - syns bara för inloggade medlemmar.
Ändringsbar: nej.
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Mellanvärld skrev:Synlig: ja.Liebert skrev:Signaturer funkar igen - syns bara för inloggade medlemmar.
Ändringsbar: nej.
Nu borde det gå att ändra..
Liebert skrev:Nu borde det gå att ändra..
Stämmer!
edit: Och nu ser jag den också under det här inlägget. Fast inte under mellanperiodens — men vet ju inte om det går/är lönt att åstadkomma bättre.
Senast redigerad av Zombie 2011-03-30 20:31:02, redigerad totalt 1 gång.
Signaturen nedan är inte min - jag har inte skrivit den och har ingen aning om var den kommer ifrån.
Hur kommer detta sig?
Hur kommer detta sig?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Jajemän, bytte lösenord det första jag gjorde. Ser nu att jag lyckades fixa ny signatur men frågan återstår: var fan kom de förra raderna ifrån?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Jag ändrade just min avatar. Varför syns den inte? Har jag gjort något fel? Bilden ska ha svart bakgrund, med en vit cirkel med "ådror" som går ut ifrån den. Svårt att förklara.
KrigarSjäl skrev:Signaturen nedan är inte min - jag har inte skrivit den och har ingen aning om var den kommer ifrån.
Hur kommer detta sig?
Konstigt. Det är inte en gammal signatur som du haft då, som kommit till igen så att säga? Det kan ju också vara som så, att det är någon annan på forumet som haft den signaturen, och att det mixades ihop med din användare felaktigen, när dom gjorde om forumet. Eller så är det hackern ( även om det låter otroligt ).
- internettt
Maldita skrev:Jag ändrade just min avatar. Varför syns den inte? Har jag gjort något fel? Bilden ska ha svart bakgrund, med en vit cirkel med "ådror" som går ut ifrån den. Svårt att förklara.
Jag gjorde som så, att jag raderade bilden ( avataren ) och tryckte på uppdatera. Sen så laddade jag upp samma bild pånytt och då funkade det.
- internettt
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter