AS-ätarna i Norrköping
15 inlägg
• Sida 1 av 1
AS-ätarna i Norrköping
Matklubben AS-ätarna. Du kan bestämma ett datum som det passar dig att vi kommer hem till dig och äter. Sedan kan vi turas om med hos vem vi ska vara.
Träff hemma hos mig då, jag kan när som helst. Lördag är enda dagen som inte gränsar till ordinarie träff-dag, om det nu spelar nån roll. Passar det med lördag 2/4, alltså om en vecka, eller föredrar ni en vardag?
Tiden. Om ni kommer på em så vi kan bese "ägorna" i dagsljus. Annars går det bra att komma på kvällen.
Tiden. Om ni kommer på em så vi kan bese "ägorna" i dagsljus. Annars går det bra att komma på kvällen.
Re: AS-ätarna i Norrköping
Nu har visserligen forumet legat nere, men jag behöver respons om jag ska genomföra det här.
Ja, Nej, förslag på andra datum osv. Annars blir det inget.
Arkimedes kan inte på lördag, det är allt jag vet.
Ja, Nej, förslag på andra datum osv. Annars blir det inget.
Arkimedes kan inte på lördag, det är allt jag vet.
Jag kollade just upp busstider men insåg nyss att jag kollade fel dag (lördag).
Jag ser att mitt inlägg har försvunnit. Men du hann läsa att jag inte kan på lördag i alla fall. Nästa vecka kan jag tisdag (5/4) eller onsdag (6/4).
Jag tror vi skippar det här med arrangerad träff hos mig, åtminstone för den här gången.
Med den här uppslutningen är det enklare om ni bara kommer och hälsar på när det faller sig.
Vem står näst i tur? Arkimedes?
Med den här uppslutningen är det enklare om ni bara kommer och hälsar på när det faller sig.
Vem står näst i tur? Arkimedes?