Vasa's tisdag 29 mars i Stockholm!
26 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Vasa's tisdag 29 mars i Stockholm!
Som nämnt för ca fyra veckor sedan har Vasa's fått alla relevanta datum mailade, så...
29 mars är sedan tidigare inbokat för nästa sedvanliga tacokväll.
Som vanligt - samling framför Pressbyrån utanför spärrarna vid T-baneuppgång Odenplan kl 19.00. Till 19.15 traskar vi bort till Vasa's. Välkomna!
Moderator Alien: Ändrat rubriken enligt önskemål.
29 mars är sedan tidigare inbokat för nästa sedvanliga tacokväll.
Som vanligt - samling framför Pressbyrån utanför spärrarna vid T-baneuppgång Odenplan kl 19.00. Till 19.15 traskar vi bort till Vasa's. Välkomna!
Moderator Alien: Ändrat rubriken enligt önskemål.
Stockholmare som tar för givet att allt sker i Stockholm... Sätt ut orten i rubriken!
Moderator Alien: Flyttade inlägg här: http://www.aspergerforum.se/ange-orten- ... 19764.html
Moderator Alien: Flyttade inlägg här: http://www.aspergerforum.se/ange-orten- ... 19764.html
Det är ju inte som att det är en helt ny sorts tråd, de har förekommit minst var fjärde vecka sedan så där sommaren 2007, och att stockholmsforumister går på Vasa's och käkar tacobuffé trodde jag de klart flesta träffaktiva landet runt var väl förtrogna med. Så det känns lite märklligt att försöka göra en grej av det helt plötsligt?
Alla vet väl var Vasa's ligger?
Skämt åsido så är det fantastiskt kul att det har nått så här långt. När jag hittade till forumet fanns det ingen egen avdelning om träffar och hade aldrig ens diskuterats något sådant i några trådar.
Tills jag kom!
Medlem sedan 8 februari 2007, och innan februari var slut satt vi i en tråd betitlad "Träffar i Stockholm?" eller något i den stilen och diskuterade datum, och 13 mars var vi ett gäng på den historiska första middagsträffen på Ming Palace. På Mariatorget. På Söder. I Stockholm.
Skämt åsido så är det fantastiskt kul att det har nått så här långt. När jag hittade till forumet fanns det ingen egen avdelning om träffar och hade aldrig ens diskuterats något sådant i några trådar.
Tills jag kom!
Medlem sedan 8 februari 2007, och innan februari var slut satt vi i en tråd betitlad "Träffar i Stockholm?" eller något i den stilen och diskuterade datum, och 13 mars var vi ett gäng på den historiska första middagsträffen på Ming Palace. På Mariatorget. På Söder. I Stockholm.
Flytta tyvärr från Sumpan 1972, men jag trivs nog bättre på Tjörn. Kanske kommer på en träff frammigenom. Har en dotter i Rinkeby. Där åkte jag motorcykel i skogen, på -60 talet.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20