Tacos måndag 28 mars i Norrköping! [Inställt]
23 inlägg
• Sida 1 av 1
Tacos måndag 28 mars i Norrköping! [Inställt]
Hemma hos mig eller i lokalen. Jag bor 2,5 mil utanför stan så skjuts måste fixas om det blir här. Det finns tyvärr ingen T-bana i närheten.
Jag står för köttet, ni fixar resten. Typ.
Närmare fördelning och ingredienser beror på uppslutning och smak.
Moderator Alien: Lade till orten i rubriken.
Jag står för köttet, ni fixar resten. Typ.
Närmare fördelning och ingredienser beror på uppslutning och smak.
Moderator Alien: Lade till orten i rubriken.
Tacos och tacos förresten... Jag brukar göra en chiligryta bestående av tärnat kött, öl, olika pepparsorter, andra kryddor, vitlök. Chili con carne betyder Peppar med kött. Inget köttfärs- tomat- och bön-blask här alltså.
Sen får man väl kalla det vad man vill beroende på tillbehören. Lite vegetabilier som lök, tomater, majs. Bröd, gärna såna där frallor man bakar färdigt själv. Tortillas, nachochips, kanske ris. Öl. Mums!
Sen får man väl kalla det vad man vill beroende på tillbehören. Lite vegetabilier som lök, tomater, majs. Bröd, gärna såna där frallor man bakar färdigt själv. Tortillas, nachochips, kanske ris. Öl. Mums!
Dagobert skrev:Tacos och tacos förresten... Jag brukar göra en chiligryta bestående av tärnat kött, öl, olika pepparsorter, andra kryddor, vitlök. Chili con carne betyder Peppar med kött. Inget köttfärs- tomat- och bön-blask här alltså.
Åååh, du gör riktig chili, gud vad gott.. Jag vill komma! Fast jag kan inte, buhuuu..
Nefarious skrev:Just ja, jag föredrar MC som transportmedel.
Låter trevligt. Men harva tråkig motorväg på hoj är inge kul.
Men den dagen man har bråttom och inte har något emot att riskera körkortet kan man ju förstås krana ur Suzukin maximalt, och då är man nere på ca 45 minuter.
Men det är fortfarande dötrist när det inte svänger.
Dagobert skrev:Arkimedes skrev:Jag vill vara med! Men kan vi inte ta någon dag då vi inte har ordinarie AS-träff?
Jo, det blir kanske bäst vid närmare eftertanke, iaf om vi ska vara hos mig.
Fick bara ett infall, ändrar gärna.
Jag föreslår f.ö att vi bildar en matklubb: AS-ätarna!
Jag blir medlem i klubben!
Fixat! http://www.aspergerforum.se/as-atarna-i ... 19758.html
Du ska då alltid sätta dig på tvären!
atoms skrev:blir det av är jag på.
Du ska då alltid sätta dig på tvären!
Inställt!
Det blir ingen chili/tacos på måndag. Träff som vanligt i lokalen.
Istället försöker vi med AS-ätarna i Norrköping utanför ordinarie träfftid.
För ordinarie träffar i lokalen se Träffar i Norrköping.
Det blir ingen chili/tacos på måndag. Träff som vanligt i lokalen.
Istället försöker vi med AS-ätarna i Norrköping utanför ordinarie träfftid.
För ordinarie träffar i lokalen se Träffar i Norrköping.