Vilket är ditt stjärntecken? (Omröstning)
Och månen i skorpionen blir helt olik månen i vågen... Jätterörigt tycker jag, vet inte vilket jag ska tro på. En del jag ställt horoskop på stämmer väl in på det vediska och en del på väst. Med mig själv tycker jag att jag ser ut och uppsträder som en tvilling och min starkaste sida folk ser är min flexibilitet. Jag älskar telefoner och att göra flera saker samtidigt, så asc i oxen har jag svårt att ta till mig. Fast vågen är stark i båda, i väst har jag solen där och i vediskt månen. Har i och för sig alltid fått höra att jag är överkänslig och överreagerar, skorpionen?
Men den vediska visar himlen som den står och den västerländska styrs av årstiderna, så då låter den vediska mer riktig.
Men den vediska visar himlen som den står och den västerländska styrs av årstiderna, så då låter den vediska mer riktig.
Senast redigerad av Astro 2011-05-04 22:14:01, redigerad totalt 1 gång.
+1 (bortsett från det där med anteckningar)Peace skrev:Jungfru. Ganska mycket som stämmer på mig faktiskt.
*Obotligt självkritisk (och även kritisk mot andra)
*Har en stor förmåga att behärska detaljer och intrikata mönster
*Kan hålla på att revidera och putsa på sina verk, utan att någonsin bli helt nöjd eller färdig
*Har en tydligt intellektuell prägel, en strävan efter att förstå eller ha klart för sig
*Uppskattar att studera, lära utantill och göra rader av anteckningar
*Tystlåten
Senast redigerad av Mellanvärld 2011-05-04 22:14:03, redigerad totalt 1 gång.
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Re: Vilket är ditt stjärntecken?
Hittills leder Tvillingarna (födda 21 maj - 20 juni). Nummer två är Lejonet (födda 23 juli - 22 augusti, tänk att vara höggravid i rötmånaden!). Nummer tre är Oxen (födda 21 april - 20 maj). Oxarna och Tvillingarna är väntat, eftersom de flesta föds på våren, Lejonen är lite mer otippat.
Men fler röstar kan ändra resultatet, så de som inte röstat, rösta!
Men fler röstar kan ändra resultatet, så de som inte röstat, rösta!
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 22:14:03, redigerad totalt 1 gång.
Men nu fattar jag ingenting. Skorpionen, mellan Vågen och Skytten*, saknas; och ingen verkar ens ha kommenterat det! Vi får alltså sväva i ovisshet om hur många skorpioner som skulle ha röstat.
Eller ligger felet i min dator?
--------------------------
*http://sv.wikipedia.org/wiki/Stjärntecken
Eller ligger felet i min dator?
--------------------------
*http://sv.wikipedia.org/wiki/Stjärntecken
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 22:14:03, redigerad totalt 1 gång.
Ja, det är en miss. Tyvärr går det med den nya versionen inte att bara lägga till Skorpionen, eftersom då allt nollställs och röstningssiffrorna försvinner.
Det verkar som vi inte har några skorpioner (födda 23 oktober - 22 november) här, eftersom ingen skrikit till tidigare. Men annars får ni skorpioner skriva att ni är det i tråden.
Det verkar som vi inte har några skorpioner (födda 23 oktober - 22 november) här, eftersom ingen skrikit till tidigare. Men annars får ni skorpioner skriva att ni är det i tråden.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 22:14:03, redigerad totalt 1 gång.
Jag är skorpion. Har ni inte märkt att jag har sting?
Senast redigerad av Tintomara Ariadne 2011-05-04 22:14:03, redigerad totalt 1 gång.
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Återgå till Intressanta intressen