Vem är jag? Varför är jag inte som andra?
34 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
tish81 skrev:Tikki skrev: Jag känner igen mig i en del saker och tror att Du har hittat en bit på vägen till Dig själv genom att söka Dig till detta forum.
Kramiz
Jag är väldigt glad över att jag hittade till detta forum. Det var egentligen lite av en slump. Det var i samband med en sökning angående min ansiktsblindhet som jag hittade information om att det fanns kopplingar mellan ansiktsblindhet och asperger. Vidare sökning ledde mig fram hit
Väldigt glad här också! Schizofreniportalen Viska la er i övre marginalen av hemsidan. Försöker också övertyga troende Amerikaner om att det finns bot mot psykisk sjukdom, samtidigt som jag var rädd att hamna på sjukhus idag.
/notwoodstock
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Har alltid känt mig utanför så länge jag kan minnas vill inget hellre än att få känna tillhörighet och uppleva gemenskap. Fick min diagnos när jag var 16 men var inte mogen för att accepterade den. Har svårt att komma överens med min familj och blir ofta missförstådd.
- AustenAnnie
- Anslöt: 2013-12-30
Observera!
Jag vill påpeka att det senaste inlägget före det av notwoodstock skrevs 2011-03-01 - så det är alltså en riktigt gammal tråd.
Det kan därför finnas inlägg i tråden av skribenter som inte längre är aktiva. Det är bra att tänka på det om ni vill citera någon och inte får någon respons.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Jag vill påpeka att det senaste inlägget före det av notwoodstock skrevs 2011-03-01 - så det är alltså en riktigt gammal tråd.
Det kan därför finnas inlägg i tråden av skribenter som inte längre är aktiva. Det är bra att tänka på det om ni vill citera någon och inte får någon respons.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Sorry!
Enda viktiga är att Viska har "en port" öppen till er nu.
/notwoodstock
Enda viktiga är att Viska har "en port" öppen till er nu.
/notwoodstock
- notwoodstock
AustenAnnie skrev:Har alltid känt mig utanför så länge jag kan minnas vill inget hellre än att få känna tillhörighet och uppleva gemenskap. Fick min diagnos när jag var 16 men var inte mogen för att accepterade den. Har svårt att komma överens med min familj och blir ofta missförstådd.
Vi vill alla uppleva gemenskap. Familjen är inte alltid lätt att komma överens med. Man har dem så nära och det kan skapa skav om man är väldigt olika.
Hoppas du ska kunna känna tillhörighet här.
Här finns många trevliga personer.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
Det slog mig att "Maverick" är ledigt nu som användarnamn, om jag förestår rätt.
Fick koll på vad det är för något.
/notwoodstock
P.S. Misstänker att detta blev "off-topic" D.S.
Fick koll på vad det är för något.
/notwoodstock
P.S. Misstänker att detta blev "off-topic" D.S.
- notwoodstock
Återgå till Övriga Aspergerfrågor