[ Kundvagnar ] Kundvagnssmiley
28 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
[ Kundvagnar ] Kundvagnssmiley
Vi bör komplettera smiliessortimentet med en här självklar kundvagnssmiley.
Re: [ Kundvagnar ] Kundvagnssmiley
Kristofer skrev:Vi bör komplettera smiliessortimentet med en här självklar kundvagnssmiley.
Vad är den tänkt att användas till?
Jamen om vi till och med kan få en kundvagnssmiley är det väl inte mycket att diskutera? Vad som vore mer diskutabelt vore väl i så fall en långlagt-allvarligt-ansikte-med-nedhasade-läsglasögon-och-kortklippt-lockig-hårkrans-och-helskägg-smiley.
Men kan man avgöra märke och modell på kundvagnen, Pemer?
Men kan man avgöra märke och modell på kundvagnen, Pemer?
Kahlokatt skrev:Jag vill ha en smiley som vrålar av skratt och ligger på golvet och vrider sig. Den här skrattar ju bara lite sådär halvavslappnat.
Sedan vill jag ha en som är skitledsen och en som har ångest.
Jag är inte tillräckligt teknisk för att kunna göra egna smilies.
Ah, det har vi ju en på adhdforum:
Pemer skrev:Kahlokatt skrev:Jag vill ha en smiley som vrålar av skratt och ligger på golvet och vrider sig. Den här skrattar ju bara lite sådär halvavslappnat.
Sedan vill jag ha en som är skitledsen och en som har ångest.
Jag är inte tillräckligt teknisk för att kunna göra egna smilies.
Ah, det har vi ju en på adhdforum:
Hahaaa! Så kul! Orkar inte förklara varför.
Forumtekniker:
Jag har sedan gammalt en sorterad lista på smileys, den som Inger gjort. Om jag får koden till den nya kundvagnssmileyn kan jag lägga in den där. Någon som är skicklig med grafikprogram får gärna anpassa de övriga efterfrågade smajlgubbarna så de harmonierar med det existerande smajlutbudet.
Tanken är att dessa kommer i den nya versionen av forumet. I mån av ork kanske jag glimrar till och fixar det redan i den här versionen, men räkna inte med det tyvärr. (Speciellt inte idag; jag är katastrofförkyld med en sprängande huvudvärk och blev tvungen att stanna hemma från en efterlängtad resa. :-( )
Jag har sedan gammalt en sorterad lista på smileys, den som Inger gjort. Om jag får koden till den nya kundvagnssmileyn kan jag lägga in den där. Någon som är skicklig med grafikprogram får gärna anpassa de övriga efterfrågade smajlgubbarna så de harmonierar med det existerande smajlutbudet.
Tanken är att dessa kommer i den nya versionen av forumet. I mån av ork kanske jag glimrar till och fixar det redan i den här versionen, men räkna inte med det tyvärr. (Speciellt inte idag; jag är katastrofförkyld med en sprängande huvudvärk och blev tvungen att stanna hemma från en efterlängtad resa. :-( )
rdos skrev:Kristofer skrev:Vi bör komplettera smiliessortimentet med en här självklar kundvagnssmiley.
Vad är den tänkt att användas till?
Forumet och kundvagnar är av ingen speciell anledning alls sedan länge tillbaka intimt sammanlänkande.
Kristofer skrev:Forumet och kundvagnar är av ingen speciell anledning alls sedan länge tillbaka intimt sammanlänkande.
Det finns en anledning och den anledningen heter Kristofer!
Kristofer skrev:Kristofer är möjligtvis orsaken. Fast det betyder inte att det finns någon som helst logik eller anledning i/till denna sammankoppling.
Logiken bygger på att det är ett specialintresse, vilket gett anledningen för denne Kristofer att skriva om kundvagnar i forumet som kallas för Aspergerforum, vilket gjort att andra medlemmar i det omnämnda forumet intresserat sig för kundvagnar!
Hur logiskt och självklart som helst!
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter