Ung och förtidspensionär? Journalist söker kontakt!
56 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Det var länge sedan vi fick avnjuta några bilder på dig, dags att lägga in ett gäng? Mycket naket helst!Fighterbabe skrev:Pemer skrev:Ja, det såg riktigt bra ut!
Tack!
Bilden eller artikeln?
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
carolina skrev:Funderar bara på vad journalisten fick för intryck av oss på detta forum efter alla dessa aggressiva, tvivlande svar...
Artikeln blev ju bra iallafall!
Det är journalisterna som skall ge oss ett bra intryck och inte tvärtom.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
carolina skrev:Funderar bara på vad journalisten fick för intryck av oss på detta forum efter alla dessa aggressiva, tvivlande svar...
Att vi är ett gäng bittra surfittor? =) Stämmer ju in på mig iaf.
- FakkDöWörld
- Anslöt: 2010-09-29
Tack!
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
sugrövmanövern skrev:Det var länge sedan vi fick avnjuta några bilder på dig, dags att lägga in ett gäng? Mycket naket helst!Fighterbabe skrev:Pemer skrev:Ja, det såg riktigt bra ut!
Tack!
Bilden eller artikeln?
Haha, nakenbilder kan du fetglömma!
Vem vet, förr eller senare kanske det kommer nån bild... Annars håller jag dem helst på MINA sidor numera för att slippa tjafs... Min hemsida och min blogg är det JAG som bestämmer över!
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Ung och förtidspensionerad där man likställer sjukpension med aktivitetsersättning med förtidspension är missvisande, särskilt i relation med aktivitetsersättning. Jag är några år över 30 och har sjukersättning t v. Det är samma sak som aktivitetsersättning. Namnet på ersättningen och åldern på den som får den är vad som skiljer dem åt. Det gör en inte mindre till förtidspensionär och ung, eller vice versa.
Inte för att jag definierar mig själv utifrån det att jag har sjukersättning. Jag kunde inte jobba längre och fick sjukersättning som en del av det. Förutom det, visserligen kännbara, ekonomiska avbräcket så är det inte så mycket mer. Det hade varit trevligare att jobba men jag har varken energin, hälsan eller viljan att kämpa längre. Det finns ingen plats på arbetsmarknaden för dem som inte kan prestera till 110 procent och jag klarae inte att fortsätta försöka.
Inte för att jag definierar mig själv utifrån det att jag har sjukersättning. Jag kunde inte jobba längre och fick sjukersättning som en del av det. Förutom det, visserligen kännbara, ekonomiska avbräcket så är det inte så mycket mer. Det hade varit trevligare att jobba men jag har varken energin, hälsan eller viljan att kämpa längre. Det finns ingen plats på arbetsmarknaden för dem som inte kan prestera till 110 procent och jag klarae inte att fortsätta försöka.
Återgå till Att leva som Aspergare