Telefon-träff nu?
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Telefon-träff nu?
Jag är så jäkla uttråkad... Kan ingen ringa mig, eller så kan jag ringa dig (PM:a i så fall nummer). Vi kan snacka om allt möjligt, fysik, medicin eller vad du vill. Bara jag får prata lite...
Mitt nummer är 0733-400 850
EDIT: Jag har lusläst reglerna, o hittar inget som detta skulle bryta emot!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
tja mitt är
Ni får gärna ringa mig, mitt nummer kan du få via pm.
Inte uttråkad men behöver komma igång efter en tids sjukdom ,samt rolig att lära känna er.
Inte uttråkad men behöver komma igång efter en tids sjukdom ,samt rolig att lära känna er.
Re: Telefon-träff nu?
Richard skrev:Jag är så jäkla uttråkad... Kan ingen ringa mig, eller så kan jag ringa dig (PM:a i så fall nummer). Vi kan snacka om allt möjligt, fysik, medicin eller vad du vill. Bara jag får prata lite...
HI, hi, hi ..................................................................................
Återupplivar denna tråd... Ni kan fortfarande ringa mig inom typ... 2 timmar? Eller skypa mig på richard.handl1
PS. jag är rätt full nu med...
Richard skrev:Återupplivar denna tråd... Ni kan fortfarande ringa mig inom typ... 2 timmar? Eller skypa mig på richard.handl1
Jag ringer dig gärna på skype någon gång!
Sheyen skrev:Richard skrev:Återupplivar denna tråd... Ni kan fortfarande ringa mig inom typ... 2 timmar? Eller skypa mig på richard.handl1
Jag ringer dig gärna på skype någon gång!
Ja! Det vore kul!
Nu ska jag iaf. försöka sova några timmar. Har setat uppe hela natten.