Ta första steget på Alla hjärtans dag
32 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Håller med de tre förgående skribenterna, ge det ett försök. Om du nu inte lyckas med det, vilket jag hoppas du gör, så vänta en stund och låt nervositeten avta. Ta det i din takt, och kom ihåg att vi enbart delar med oss av vad vi tror eller vet är effektiva (och självfallet mindre effektiva) förslag. När det väl gäller så är det du som bestämmer hur du ska gå till väga, men det vet du redan om. Jag vill bara att du inte ska känna någon press från oss andra skribenter. Jag önskar dig all lycka till, håll oss uppdaterade om du orkar och vill.
Swing away!
Swing away!
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Tack snälla för att ni peppar mig så Det känns lite lättare när jag slipper bära alla feghetskänslorna helt ensam. Jag ska nog ta och skriva ett brev till henne, det var en jättebra idé Dessutom ska jag ta upp det här under utredningen (första besöket är nu på tisdag) så att jag möjligen kan få en klarhet i varför jag är så rädd för närhet, varför jag undviker något som jag så gärna vill åt...
Banzai skrev:Marabou skrev: Dessutom ska jag ta upp det här under utredningen (första besöket är nu på tisdag) så att jag möjligen kan få en klarhet i varför jag är så rädd för närhet, varför jag undviker något som jag så gärna vill åt...
Rädsla för det okända och det nya? Rädsla för att bli avvisad?
Rädd att bli avvisad är jag definitivt. Det finns nog ingenting jag är så rädd för. Varje gång jag hittills flirtat med någon har jag blivit avvisad och det rejält. Ju fler misslyckanden, desto räddare blir jag.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor