Tacos tisdag 1 februari!

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Arkimedes » 2011-02-02 3:13:35

Tack för ikväll! Det var kul att träffa er alla! :-)047
Arkimedes

Anslöt: 2010-10-27

Inläggav Miche » 2011-02-02 8:22:42

Arkimedes skrev:Tack för ikväll! Det var kul att träffa er alla! :-)047

Önskar av hela mitt hjärta hade kunnat instämma i ovanstående...

Nåja, det kommer fler tillfällen och jag hoppas att jag då har möjlighet att delta (vilket jag då kommer att göra, hoppas jag)!
Miche

Anslöt: 2009-01-08

Inläggav nano » 2011-02-02 16:08:15

Pemer skrev:"Hej Anders!" och plötsligt står man och pratar med en go gammal klasskamrat från ettan till nian för första gången på i varje fall över tio år sedan sist!
Jag vill också träffa gamla klasskompissar :)
nano

Anslöt: 2008-06-20

Inläggav Angelic Fruitcake » 2011-02-02 18:19:35

Jag var värre än vanligt igår, så jag hoppas jag inte pratade sönder någon. Opassande och ofokuserad var jag också. Halvvägs bytte jag faktiskt bord för att 1. animal skulle få en chans att höra någon annan prata än mig, och 2. för att förskona mina bordsgrannar från att behöva genomlida mer än en timme med mig.

Jag är bara så seg och inaktiv numera att det var så jäkla skönt att gå upp i varv och bli sådär manisk. Så länge jag höll ångan uppe var jag dessutom glad.
Angelic Fruitcake

Anslöt: 2010-05-21

Inläggav Fenren » 2011-02-02 19:52:56

Angelic Fruitcake skrev:Jag var värre än vanligt igår, så jag hoppas jag inte pratade sönder någon. Opassande och ofokuserad var jag också. Halvvägs bytte jag faktiskt bord för att 1. animal skulle få en chans att höra någon annan prata än mig, och 2. för att förskona mina bordsgrannar från att behöva genomlida mer än en timme med mig.

Jag är bara så seg och inaktiv numera att det var så jäkla skönt att gå upp i varv och bli sådär manisk. Så länge jag höll ångan uppe var jag dessutom glad.

du har knappast något att be om ursäkt för! du var trevlig och artig och rolig! underbart med folk som pratar! (och det kan få mig att prata minst lika mycket) bord 1 saknade dig
Fenren

Anslöt: 2009-09-03

Inläggav Angelic Fruitcake » 2011-02-02 20:14:20

Fenren skrev:
Angelic Fruitcake skrev:Jag var värre än vanligt igår, så jag hoppas jag inte pratade sönder någon. Opassande och ofokuserad var jag också. Halvvägs bytte jag faktiskt bord för att 1. animal skulle få en chans att höra någon annan prata än mig, och 2. för att förskona mina bordsgrannar från att behöva genomlida mer än en timme med mig.

du har knappast något att be om ursäkt för! du var trevlig och artig och rolig! underbart med folk som pratar! (och det kan få mig att prata minst lika mycket) bord 1 saknade dig

:oops: Nu blir jag glad. När jag är lite hyper är jag inte särskilt självmedveten och märker inte heller hur folk reagerar, men annars har jag istället en tendens att överanalysera. Hur som helst är det trevligt att höra att jag inte var odräglig i alla fall. Med lite tur får jag barnvakt fler tisdagar och med ytterligare lite mer tur kan jag både bli mer funktionsduglig och lite mer smidig socialt.
Angelic Fruitcake

Anslöt: 2010-05-21

Inläggav Fenren » 2011-02-02 20:16:54

jag som tyckte du var smidig redan nu...
Fenren

Anslöt: 2009-09-03

Inläggav Nefarious » 2011-02-02 20:26:41

Fenren skrev:jag som tyckte du var smidig redan nu...

+1
Nefarious

Anslöt: 2010-10-02

Inläggav Arkimedes » 2011-02-02 21:17:42

Det gick inte så lång tid förrän animal följde efter dig så jag antar att han inte hade tröttnat på att höra på dig. :wink: Hur som helst så var det trevligt att ni båda bytte till bord 2 så att jag också fick chansen att prata med er! :-)047
Arkimedes

Anslöt: 2010-10-27

Inläggav emer2 » 2011-02-02 23:54:51

Faktiskt bara skönt att man inte är ensam om att vara lite hypomanisk. :-)236
emer2

Anslöt: 2010-10-24

Inläggav Pemer » 2011-02-03 18:46:21

Arkimedes skrev:

Det gick inte så lång tid förrän animal följde efter dig så jag antar att han inte hade tröttnat på att höra på dig. :wink: Hur som helst så var det trevligt att ni båda bytte till bord 2 så att jag också fick chansen att prata med er! :-)047

...men det blev så lugnt och tråkigt vid vårt bord när AF försvann... ;)
Pemer

Anslöt: 2007-02-08

Återgå till Träffar

Logga in