Bli uppraggad
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Bli uppraggad
Ibland händer det att tjejer visar intresse för mig ¨'tydligen
men jag förstår inte dessa raggnings signaler alls, I min värld så måste "hon" tala om för mig att hon är intresserad för dessa raggningsspel missförstår jag helt.
Finns det fler som känner igen sig? och hur kan jag lära mig förstå detta bättre?
men jag förstår inte dessa raggnings signaler alls, I min värld så måste "hon" tala om för mig att hon är intresserad för dessa raggningsspel missförstår jag helt.
Finns det fler som känner igen sig? och hur kan jag lära mig förstå detta bättre?
Flawed skrev:Jag tycker att det behövs mer trådar om sex och samlevnad på forumet!
Zombie skrev:Jag tycker Flawed ska förbinda sig att radikalt höja nivån och öka mångfalden infallsvinklar, hållningar och åsikter i trådarna om sex och samlevnad här på forumet mot kännbara sanktioner på samtliga fora han är med i om han inte gör det.
Zombie, glömde du en ironisk smiley eller?
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Med tanke på hur svårt många av oss har med alla typer av relationer kanske en egen avdelning behövs. Det skrivs ju flitigt i trådarna på ämnet.
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
En gång var jag jättefull efter att ha varit på en WT fest i Gottsunda.
Jag och min kamrat lyckades tömma en 3 litersdunk med hembränt.
En monstruös kvinna med väldigt få tänder satte sig i mitt knä och utförde en så kallad "lapdance"på mig i mitt halvmedvetslösa tillstånd inne på något sunkhak..
När jag sedan gick hem duschade jag jättelänge i fosterställning i duschen.
Man ska akta sig för vad man önskar sig.
Gud vet vad som hade hänt om vi inte hade lämnat den privata festen.
Jag och min kamrat lyckades tömma en 3 litersdunk med hembränt.
En monstruös kvinna med väldigt få tänder satte sig i mitt knä och utförde en så kallad "lapdance"på mig i mitt halvmedvetslösa tillstånd inne på något sunkhak..
När jag sedan gick hem duschade jag jättelänge i fosterställning i duschen.
Man ska akta sig för vad man önskar sig.
Gud vet vad som hade hänt om vi inte hade lämnat den privata festen.
prodge64 skrev:Flawed skrev:En gång när jag var på krogen så kom en kvinna fram och tog mig på penis.
Jag trodde att hon kanske i själva verket letade efter dörrhandtaget till damtoan.
Talade du om vart det var då?
Jag förde naturligtvis dit henne.
Hon såg jätteförvånad ut när jag lämnade henne ensam där för att istället stirra tomt framför mig med en öl i handen vid bardisken.
Jar har aldrig varit med om att en tjej visat intresse för mig "in real life" så att säga. Jag tolkar detta som att jag helt enkelt inte uppfattar när det händer - alla dom där signalerna som visst ska vara så glasklara för neurotypiska. De signaler som jag "kanske" ser bortförklarar jag alltid som överanalytiskt tänkande från min sida.
Men det gäller allt egentligen, inte bara "raggning". Folk måste säga rakt ut - eller "hinta" väldigt starkt och uppenbart för att jag ska fatta. Spel och subtila signaler är bara ett slöseri av min tid, och deras...
Men det gäller allt egentligen, inte bara "raggning". Folk måste säga rakt ut - eller "hinta" väldigt starkt och uppenbart för att jag ska fatta. Spel och subtila signaler är bara ett slöseri av min tid, och deras...
- Deadly_Nightshade
- Anslöt: 2009-07-03
Återgå till Att leva som Aspergare