Intervju i P3 26/1 kl.12.00
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Intervju i P3 26/1 kl.12.00
Kort varsel och lite taskig framförhållning, men jag ställde upp i alla fall.
De ringde mig vid 9.30 idag och frågade om jag kunde ställa upp på en intervju om förtidspensionering av unga....
Sagt och gjort, kl.12 idag kommer det sändas!
De ringde mig vid 9.30 idag och frågade om jag kunde ställa upp på en intervju om förtidspensionering av unga....
Sagt och gjort, kl.12 idag kommer det sändas!
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Savanten Svante skrev:Du, av alla människor..
Vad tänker du säga?
Varför skulle inte JAG av alla människor kunna vara med på en intervju?
Jag svarade på hennes frågor. Du får väl lyssna om du är intresserad...
- Fighterbabe
Kl 12 på P3? Då är det i <a target="_blank" href="http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3182">Brunchrapporten</a> då?
Eller är det i nyheterna?
Här är länken till min tråd: <a target="_blank" href="http://www.aspergerforum.se/unga-i-fortidspension-50-procent-fler-pa-fyra-ar-t18867.html">Unga i förtidspension 50 procent fler på fyra år</a>.
Jag slår inte ihop trådarna eftersom din tråd handlar om ditt radioprogram.
Eller är det i nyheterna?
Här är länken till min tråd: <a target="_blank" href="http://www.aspergerforum.se/unga-i-fortidspension-50-procent-fler-pa-fyra-ar-t18867.html">Unga i förtidspension 50 procent fler på fyra år</a>.
Jag slår inte ihop trådarna eftersom din tråd handlar om ditt radioprogram.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Parvlon skrev:Deras? Hur betedde de sig?Fighterbabe skrev:Kort varsel och lite taskig framförhållning
En tjej från P3 ringde och sa att hon ville intervjua nån ung förtidspensionär och att hon hade hittat en gammal artikel om mig och frågade om den fortfarande var "aktuell".
Hon frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp på en intervju och jag bad att få tänka på saken/kolla upp några saker.
"Jaaa, men kan jag ringa dig om en halvtimme igen? Vi har lite kort deadline, det ska nämligen sändas kl.12"
- Fighterbabe
Ska lyssna. Själv hade jag inte velat att min person blev en bild i folks fördomar om unga förtidspensionärer men det är ju jag.
Undrar vem de skulle intervjua ifall de inte fick dig, har svårt att tro att det var något som dök upp helt plötsligt.
Undrar vem de skulle intervjua ifall de inte fick dig, har svårt att tro att det var något som dök upp helt plötsligt.
Senast redigerad av Parvlon 2011-01-26 12:45:36, redigerad totalt 1 gång.
Parvlon skrev:Ska lyssna. Själv hade jag inte velat att min person blev en bild i folks fördomar om unga förtidspensionärer men det är ju jag.
Undrar vem de skulle intervjua ifall de inte fick dig, har svårt att tro att det var något som dök upp helt plötsligt. Inte ens reklamfinansierade radioprogram fungerar så.
Ingen aning, det sa hon inget om...
Jag är relativt anonym i alla fall...
- Fighterbabe
Jag fick lyssna på inslaget nu innan sändning -hon ringde upp mig. Jag frågade då om det var nån annan intervju planerad och jo, hon jobbade i Lulelå och skulle ha intervjuat en tjej där, men hon backade ur idag...
- Fighterbabe
Parvlon skrev:Lite kort men klart godkänt.
Tack! Ja, de klipper ju lite också... 1 min och 13 sekunder tror jag hon sa att det skulle bli... Det är ju ett KORT nyhetsprogram så...
- Fighterbabe
geocache skrev:Märkligt att Försäkringskassan "stämplat" dig Fighterbabe som "oduglig" att jobba (enligt tjejen som intervjuade) . Du förklarade ju att ett jobb "skulle betyda jättemycket, att man är värd nånting", men det räcker inte, tydligen.
Usch.
Det fick bara med halva sanningen och hur det HAR varit. Jag SKA få börja arbetsträna, bara att det inte riktigt klart med arbetsplatsen ännu p.g.a. ombyggnation.... Och det är bättre att bara ta upp sådant som är klart...
- Fighterbabe