Mats är inte längre moderator
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Admin
Mats har idag bett att få avgå som moderator av hälsoskäl. Jag måste naturligtvis tillmötesgå hans önskan även om jag tycker det är ett tråkigt beslut, och än tråkigare än beslutet är skälet till det.
Mats har gjort ett gott arbete som moderator här och är välkommen tillbaka som det om/när han så önskar. Nu är han dock vanlig forumist som alla andra och jag hoppas han kommer att stanna kvar som det här framöver.
Mats har idag bett att få avgå som moderator av hälsoskäl. Jag måste naturligtvis tillmötesgå hans önskan även om jag tycker det är ett tråkigt beslut, och än tråkigare än beslutet är skälet till det.
Mats har gjort ett gott arbete som moderator här och är välkommen tillbaka som det om/när han så önskar. Nu är han dock vanlig forumist som alla andra och jag hoppas han kommer att stanna kvar som det här framöver.
Mats skrev:Tack för hälsningarna!
Orsaken till att jag avgår som moderator är att jag är deprimerad, vilket gör att jag inte orkar fortsätta. Jag lämnar inte forumet utan stannar som vanlig forumist, men som det känns nu kommer jag nog inte att skriva så mycket. Jag kommer nog mest att läsa.
Var gång du läser, påminn då dig själv om att de flesta av oss vet hur du känner dig och är eller har varit där du är. På så sätt känner du dig förhoppningsvis då mindre ensam om ditt mående (ensamhet är en enveten känsla).
Mats. Krya på dig, och ha det så bra som det går. Kunde inte komma på vad jag vill skriva, instämmer istället med övriga användare som vill dig allt väl.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter