hej vänner
10 inlägg
• Sida 1 av 1
nano skrev:Dessvärre är nog merparten forumister på denna sida mellan 30 och 40 men skulle tippa på att nästan 10% är mellan 15 och 20.
De finns för jag har sett folk ange sin ålder, tänkte bara så du inte förväntar dig att det är merparten under 20.
Och? Varför är det desvärre? Det är väl ingen dejting-sajt?
Mja, en del yngre är det i alla fall! Om TS vill (eller andra som också vill ha kontakt och ser detta) så kan du lägga till mig på MSN; f_wel@hotmail.com.
Jag är 15 år och bor i Falun, så vi är någorlunda jämnåriga dock bor vi inte så nära, men vad gör det?
Jag är 15 år och bor i Falun, så vi är någorlunda jämnåriga dock bor vi inte så nära, men vad gör det?
- fannywelker
- Anslöt: 2010-08-11
För att ge en realistisk bild av åldersfördelningen så inte TS får för sig att han/hon skulle vara ignorerad.
Vet en annan fast som är 29 som trodde sig vara ignorerad för att det knappt kom några svar och inte ett enda PM.
Hade detta varit tex lunarstorm eller vad siterna numera heter så hade nog aktiviteten i trådar och PM frekvens varit högre.
Vet en annan fast som är 29 som trodde sig vara ignorerad för att det knappt kom några svar och inte ett enda PM.
Hade detta varit tex lunarstorm eller vad siterna numera heter så hade nog aktiviteten i trådar och PM frekvens varit högre.