World of Warcraft: Cataclysm
55 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
PelleVångman skrev:Beror på för mig, är det en bra grupp så går det helt okej. Fast jag gör nästan aldrig pug och försöker istället hålla mig till att lira med polarna istället, gör det roligare och enklare,snabbare.
Haha mitt guilds guild runs tar längre tid och har fler wipes än en genomsnittlig pug oftast! Å andra sidan ger vi inte upp eller börjar bråka om det. Det värsta jag vet är småungar som börjar skrika "noob" så fort man gör ett misstag.
marxisten skrev:Och ännu värre är det när melee (främst DK:s av någon anledning även där) tar aggro från tanken så de blir som två tankar att hela.
Usch...
Jag älskar att låta såna dö. Eller ännu roligare är det om man spelar paladin att kasta hand of protection på dem så de får känna sig riktigt impotenta!
Nu har jag inte vågat hela eller tanka än i Cataclysm för att folk är så jävla elaka och jag är klantig av naturen.
Xzirie skrev:Jag älskar att låta såna dö. Eller ännu roligare är det om man spelar paladin att kasta hand of protection på dem så de får känna sig riktigt impotenta!
Nu har jag inte vågat hela eller tanka än i Cataclysm för att folk är så jävla elaka och jag är klantig av naturen.
Varför ska allt vara lätt då? När du får gear är de inte så jävligt f.ö. bara du kan din klass och vet vilka spels du ska nyttja. Jag kör som Disc priest, och de enda jag använder som innan är PoM och PW:S... F.ö. så skippa jag flash till 100% om inte tanken eller någon inkompetent DPS är en halvsekund från att dö typ och nyttja Greater Heal och Heal konstant. Ganska konstigt faktiskt, men du sparar mana som fan.
F.ö. om de är elaka, LEAVE bara. Det är de som får vänta på en ny healer, du får en ny runda inom 5 minuter... Och folk är inte elaka oftast, bara inkompetenta idioter som inte fattar man inte kan heal som i WOTLK och fortfarande ha mana kvar, och de kan ta hur mycket DMG och skita i TACS som de vill!
Förresten, vad är de för skitguild du är med i om du ursäktar som är sämre än random pugs i 5man HC?
marxisten skrev:Förresten, vad är de för skitguild du är med i om du ursäktar som är sämre än random pugs i 5man HC?
Haha jag tycker inte vi är sämre, vi är bara en bunt slackers som är lite klantigare än normalbefolkningen! Ingen tar spelet på allvar och när vi wipar garvar vi åt det och fortsätter. Det är definitivt en bättre miljö för en sån som mig som har mycket svår prestationsångest och noll stresstolerans i kombination med riktigt kass koordination och reaktionsförmåga.
Undead warrior, level 85 @ Wildhammer (aktiv)
Undead priest, level 75 @ Wildhammer (vilande sedan länge)
Night elf priestess, level 80 @ Ahn'Qiraj (vilande sedan slutet av WotLK)
Har lite annat smått och gott. Spelade priest fram till WotLK.
WoW Org. > Holy priest, The Burning Crusade > Shadow priest
WotLK > Fury warrior, Cataclysm > Fury warrior.
---
Angående idiot monkeys som gnäller och är otrevliga: Låt dem gnälla, det är deras problem. Om det tjafsas utan skymt av konstruktiv kritik så är det inte värt att ta till sig. Men tro mig, jag har sedan år tillbaka varit trött på det sociala i WoW. Jag hatar när det inte går att resonera med nissarna man spelar med. Få saker får mig att bli så omotiverad som när ingen lyssnar eller när folk bara är otrevliga små as.
Undead priest, level 75 @ Wildhammer (vilande sedan länge)
Night elf priestess, level 80 @ Ahn'Qiraj (vilande sedan slutet av WotLK)
Har lite annat smått och gott. Spelade priest fram till WotLK.
WoW Org. > Holy priest, The Burning Crusade > Shadow priest
WotLK > Fury warrior, Cataclysm > Fury warrior.
---
Angående idiot monkeys som gnäller och är otrevliga: Låt dem gnälla, det är deras problem. Om det tjafsas utan skymt av konstruktiv kritik så är det inte värt att ta till sig. Men tro mig, jag har sedan år tillbaka varit trött på det sociala i WoW. Jag hatar när det inte går att resonera med nissarna man spelar med. Få saker får mig att bli så omotiverad som när ingen lyssnar eller när folk bara är otrevliga små as.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Xzirie skrev:
Haha jag tycker inte vi är sämre, vi är bara en bunt slackers som är lite klantigare än normalbefolkningen! Ingen tar spelet på allvar och när vi wipar garvar vi åt det och fortsätter. Det är definitivt en bättre miljö för en sån som mig som har mycket svår prestationsångest och noll stresstolerans i kombination med riktigt kass koordination och reaktionsförmåga.
Fan låter som ett guild som skulle passa mej i smaken jag har köpt Cata nu och gillar det helt klart
Men jag har startat upp en ny gubbe en goblin shamy som alla andra noobs blev det en goblin
Xzirie skrev:marxisten skrev:Förresten, vad är de för skitguild du är med i om du ursäktar som är sämre än random pugs i 5man HC?
Tja, jag är snarare modell otålig bitvis så en bra guild är bra för mig, vill inte ta så lång tid i 5man HC... Otålighet slår in.
Däremot har jag onll problem med att wipea i flera timma för att downa en boss i raids. Om det är för progress... Men raids är gjort för svårighet och för att man ska anstränga sig. 5man HC för de är kul..