Tisdag 18 jan Diskussionsgruppen Sthlm
nano skrev:Jag tror att Fenren tror att du är tjej Nefarious, attan vad svårt ditt nick är att uttala.
Å andra sidan tror faktiskt jag det med på grund av en sak du sade och din avatar.
Dessutom tror jag att du är en tekniker av något slag.
Vill du hålla Nefarious hand även om han/hon är en kille Fenren?
Vadå, är Fenren kille?
nano skrev:Ok, du är välkommen i vilket fall som helst
csharp: det är en del som kommer från andra håll men jag vill påstå att alla är inom autismspektrum på ett eller annat sätt.
Merparten kommer nog genom forumet.
Det vore intressant o prata med dig med, har en specifik sak jag skulle vilja prata med dig om
jaså? nu blir jag nyfiken ju!
PM mig det du undrar?
AAA skrev:KaosPrinsessa skrev:Just ja, kom på att jag har utredningstest att göra i morgon så man får se hur man känner efter det. Så chansen att jag dyker upp minskas lite. Men ser ni någon med grönaktigthår i page-liknande frisyr och en svart-vit kappa med svartpälskant och björnöron på så är det jag och jag kommer förmodligen verka lite obeslutsam och vilsen.
Trodde det stod utandningstest Najs klädsel iaf...
Grön gubbe
Japp de ska kolla om jag fortfarande kan andas utåt
Men får se hur det blir. Pojkvännen sa att han kunde hjälpa mig att handla i morgon så jag kanske gör det istället. Sen är jag ju lite feg med
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
KaosPrinsessa skrev:Pojkvännen sa att han kunde hjälpa mig att handla i morgon så jag kanske gör det istället. Sen är jag ju lite feg med
Det finns ju fler gånger... Men som Danne sa, testa så kan du ju gå i halvlek (har för mig att det inte var paus förresten?) eller direkt om det blir frispel i hjärnkontoret.
Färga håret rosa så kan du gå för ingen kommer att fatta att det är du...
KaosPrinsessa skrev:AAA skrev:KaosPrinsessa skrev:Just ja, kom på att jag har utredningstest att göra i morgon så man får se hur man känner efter det. Så chansen att jag dyker upp minskas lite. Men ser ni någon med grönaktigthår i page-liknande frisyr och en svart-vit kappa med svartpälskant och björnöron på så är det jag och jag kommer förmodligen verka lite obeslutsam och vilsen.
Trodde det stod utandningstest Najs klädsel iaf...
Grön gubbe
Japp de ska kolla om jag fortfarande kan andas utåt
Men får se hur det blir. Pojkvännen sa att han kunde hjälpa mig att handla i morgon så jag kanske gör det istället. Sen är jag ju lite feg med
Fegheten brukar släppa, när man väl träffar oss andra
Danne skrev:csharp skrev:hur många ska dit? är det fler än från forumet?
Ja, det är fler än så. Och en del från forumet brukar dessutom komma oanmälda också. Brukar vara mellan 18-25 pers på träffarna, men det är ändå inte så det känns trångt då borden är placerade på ett "luftigt" sätt.
Dessutom gör gruppens storlek att man kan få vara tyst och annonym utan att synas
Sam skrev:KaosPrinsessa skrev:Japp de ska kolla om jag fortfarande kan andas utåt
Fegheten brukar släppa, när man väl träffar oss andra
Inte om man har social fobi.
- KaosPrinsessa
Fast nu orkade jag inte komma så jag behövde inte tänka på vågar. Har varit på utredning och sen månadshandlat med min pojkvän plus käkat pizza med honom. Det räckte för idag.
- KaosPrinsessa