Tisdag 18 jan Diskussionsgruppen Sthlm
Just ja, kom på att jag har utredningstest att göra i morgon så man får se hur man känner efter det. Så chansen att jag dyker upp minskas lite. Men ser ni någon med grönaktigthår i page-liknande frisyr och en svart-vit kappa med svartpälskant och björnöron på så är det jag och jag kommer förmodligen verka lite obeslutsam och vilsen.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Det är inte för lite men inget får klicka, men å andra sidan är det inte tvunget att vara framme exakt kl 19:00 har jag märkt.
Jag kommer att vara hos Mats innan vi ska åka in o möta er båda så totalt blir vi 4 stycken som tillsammans åker till diskussionsträffen.
Han klarar att passa tider nästan jämt så denna gång kommer det nog att gå utmärkt för mig att komma i tid.
När kan du vara framme om du kommer tidigare?
Jag kommer att vara hos Mats innan vi ska åka in o möta er båda så totalt blir vi 4 stycken som tillsammans åker till diskussionsträffen.
Han klarar att passa tider nästan jämt så denna gång kommer det nog att gå utmärkt för mig att komma i tid.
När kan du vara framme om du kommer tidigare?
KaosPrinsessa skrev:Just ja, kom på att jag har utredningstest att göra i morgon så man får se hur man känner efter det. Så chansen att jag dyker upp minskas lite. Men ser ni någon med grönaktigthår i page-liknande frisyr och en svart-vit kappa med svartpälskant och björnöron på så är det jag och jag kommer förmodligen verka lite obeslutsam och vilsen.
Trodde det stod utandningstest Najs klädsel iaf...
Grön gubbe