Tisdag 18 jan Diskussionsgruppen Sthlm
Sam skrev:KaosPrinsessa skrev:Sam skrev:KaosPrinsessa skrev:Fast det känns liksom fel att gå dit då jag inte har någon npf-diagnos och det är inte säkert att jag kommer få någon heller.
Kom iaf. Du är ju ändå under utredning.
Jo men min psykolog tror att jag förmodligen tillhör den lilla grupp som har problem men som inte platsar i någon diagnos. Jag har nämligen flera kriterier från flera olika diagnoser men inte tillräckligt för att ha någon utav de. Men det blir ju lika jobbigt ändå för jag har ju fortfarande problemen.
Skit i vad psykologen tror/tycker. Ibland hittar man folk man trivs med, lär sig av, trots att man inte uppfyller psykologens krav för att få ett namn för sin problematik/svårigheter.
Precis vad jag tänkte
Vad fan, indentifierar du dig med aspergare så är du väl en aspergare? Det är ju bara en etikett från några godtyckliga kriterier... Människor är mer än så
Sällan har så många varit så olika! Som Sam säger, hittar du något du gillar, stanna kvar! Ska du sitta och deppa själv när du kan sitta och peppa i grupp?!?!
Hej alla.
De flesta frågorna verkar redan ha besvarats i tråden. Är man osäker eller tveksam, kom ändå Bättre att prova en gång än att för evigt undra hur det skulle vara.
Vad gäller guidning från T-banan så är det bäst detta kan lösas utan min hjälp denna gång, då jag inte tänkte komma i sista minuten för en gångs skull, utan lite tidigare av organisatoriska skäl. (Hmm, vi får väl se hur det blir med det.:wink:) Men det finns andra som gärna lotsar dom som inte hittar, annars är det faktiskt lätt att hitta, det är ju i princip bara raka spåret ett par kvarter från Odenplan. Använd eniro eller hitta.se och var ute i god tid så ordnar det sig säkert.
Syns imorrn allihop.
De flesta frågorna verkar redan ha besvarats i tråden. Är man osäker eller tveksam, kom ändå Bättre att prova en gång än att för evigt undra hur det skulle vara.
Vad gäller guidning från T-banan så är det bäst detta kan lösas utan min hjälp denna gång, då jag inte tänkte komma i sista minuten för en gångs skull, utan lite tidigare av organisatoriska skäl. (Hmm, vi får väl se hur det blir med det.:wink:) Men det finns andra som gärna lotsar dom som inte hittar, annars är det faktiskt lätt att hitta, det är ju i princip bara raka spåret ett par kvarter från Odenplan. Använd eniro eller hitta.se och var ute i god tid så ordnar det sig säkert.
Syns imorrn allihop.
Som jag förstod så hittade du inte så bra i Stockholm så jag har utgått från T-centralen som är samma sak som centralen
Nu vet inte jag hur väl du hittar i Stockholm men planen är att hitta dig endera vid tåget eller ringen, ringen på centralen är ett 10 meter stort runt hål i golvet med staket runt.
Där brukar man träffa de man vill träffa just för att nästan varenda människa vet vad det är för ställe.
Slå gärna en signal så får vi diskutera
Nu vet inte jag hur väl du hittar i Stockholm men planen är att hitta dig endera vid tåget eller ringen, ringen på centralen är ett 10 meter stort runt hål i golvet med staket runt.
Där brukar man träffa de man vill träffa just för att nästan varenda människa vet vad det är för ställe.
Slå gärna en signal så får vi diskutera