Träna tillsammans
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Träna tillsammans
Om någon/några i Skåne skulle vilja börja gymma med mig, så tycker jag att du/ni ska skriva ett PM till mig. Eventuellt (om allt känns bra) så kan vi ju skaffa gymkort och börja träna tillsammans.
Jag vågar inte vistas på gym ensam, så därför tränar jag bara här hemma. Det går bra, men det vore mer effektivt om jag tränade på gym. Jag har bara en vän och hon gymmar inte, så därför vet jag inte hur jag annars ska komma iväg till ett gym.
Som sagt, hör av er. Verkar det okej för oss båda (eller fler) så tycker jag att vi ska träna tillsammans.
Jag vågar inte vistas på gym ensam, så därför tränar jag bara här hemma. Det går bra, men det vore mer effektivt om jag tränade på gym. Jag har bara en vän och hon gymmar inte, så därför vet jag inte hur jag annars ska komma iväg till ett gym.
Som sagt, hör av er. Verkar det okej för oss båda (eller fler) så tycker jag att vi ska träna tillsammans.
Tycker också det är jobbigt att träna på gym själv, har allt jag behöver hemma fast här lockar ju soffan eller sängen mer. Miljön på ett gym gör att man blir mer pepp på träningen. Jag har testat det några gånger under en sommar, hade polare med såklart. Skulle gärna hängt på med ett gäng av er om jag bodde där borta. Hoppas du får ihop en eller fler, Sheyen.