Att pimpa en gammal dum-phone
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Att pimpa en gammal dum-phone
Har tröttnat på min Vivaz, som är på service IGEN !!
Under tiden funderar jag om jag kan få min gamla SE k530i att få de funktioner jag behöver. Opera Mini funkar hyfsat. Jag kan läsa på forum, men lyckas inte få till att skriva svar.
Har hittat några program, men undrar om det är rätt..... Nerladdningen går bara att göra till PC, och de har ändelsen .jar.
Funkar sånt?
Under tiden funderar jag om jag kan få min gamla SE k530i att få de funktioner jag behöver. Opera Mini funkar hyfsat. Jag kan läsa på forum, men lyckas inte få till att skriva svar.
Har hittat några program, men undrar om det är rätt..... Nerladdningen går bara att göra till PC, och de har ändelsen .jar.
Funkar sånt?
Tänkte på din Vizaz. Den kan du nog få lite pengar för. Om du inte orkar sälja den så finns det återvinningsföretag som betalar fasta belopp för äldre telefoner. Ett sådant är envirophone.se, som är svenskt. Det finns en annan svensk sajt också jag inte minns namnet på. Men det är kanske ett ämne för en egen tråd.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
barracuber skrev:Tänkte på din Vizaz. Den kan du nog få lite pengar för. Om du inte orkar sälja den så finns det återvinningsföretag som betalar fasta belopp för äldre telefoner. Ett sådant är envirophone.se, som är svenskt. Det finns en annan svensk sajt också jag inte minns namnet på. Men det är kanske ett ämne för en egen tråd.
Jo, jag vet. Tack.