Hur visar ni intresse?
79 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Jag skrev en dikt anonymt en gång, det hade jag varken kunnat eller vågot om det inte vore för att jag var så otroligt jävla kär. Efter ett tag talade jag om att det var jag, det gick hem. Varken före eller efter det så har jag inte känt ens i närheten så starkt för någon, så jag har väl inte visat intresse på nåt särskilt vis.
Jag tycker att det är väldigt svårt att visa intresse, även om jag tror att den andra personen är intresserad.
Nästa helg ska jag exempelvis träffa en speciell person jag är lite intresserad av och jag känner hela tiden att han förväntar sig att jag ska visa lite mer intresse än vad jag gör. Själv känner jag att jag inte har någon aning om hur jag ska besvara det. Vad gör jag om han tar min hand eller om han kramar om mig och ger mig komplinmanger? Gör jag ingenting tror han antagligen att jag inte är intresserad, men vad göra?!
Nästa helg ska jag exempelvis träffa en speciell person jag är lite intresserad av och jag känner hela tiden att han förväntar sig att jag ska visa lite mer intresse än vad jag gör. Själv känner jag att jag inte har någon aning om hur jag ska besvara det. Vad gör jag om han tar min hand eller om han kramar om mig och ger mig komplinmanger? Gör jag ingenting tror han antagligen att jag inte är intresserad, men vad göra?!
Stainless skrev:Jag tycker att det är väldigt svårt att visa intresse, även om jag tror att den andra personen är intresserad.
Tar han dig t.ex. din hand så kan du sluta fingrarna mellan hans, om du förstår vad jag menar. Krama tillbaks och ge komplimanger du med. Tala om vad du känner.
Stainless: är du säker på att du vill och han eller du inte har intresse på annat håll så tror jag det bara är att hålla kvar lite extra länge
Själv råkade jag ut för någon som tog min hand men jag visste att hon hade en kille på annat håll så jag ville inte riskera att det var en kärlekshandhållning så jag släppte hennes hand på en gång, men det var skönt att känna värmen i handen
Dessutom var jag intresserad av en annan tjej
Själv råkade jag ut för någon som tog min hand men jag visste att hon hade en kille på annat håll så jag ville inte riskera att det var en kärlekshandhållning så jag släppte hennes hand på en gång, men det var skönt att känna värmen i handen
Dessutom var jag intresserad av en annan tjej
Återgå till Övriga Aspergerfrågor