JAG fick IGENOM min ansökan!!! (Om sjukersättning)
57 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
JAG fick IGENOM min ansökan!!! (Om sjukersättning)
NU behöver jag inte vara en hungrig aspergare
JIPPIIII!!!!!
Admin
Förtydligade rubriken.
- Skruttibangbang
- Anslöt: 2010-07-30
Jo så nu kan jag börja LEVA igen
efter månader av för mkt stress och ångesttänk.
Nu kan jag lära mig leva med min asperger.. Här har jag ju er att babbla med (Har inga vänner alls)
Tack igen för denna sida!!
Nu kan jag lära mig leva med min asperger.. Här har jag ju er att babbla med (Har inga vänner alls)
Tack igen för denna sida!!
- Skruttibangbang
Då får jag lov att gratulera dig!
Ps. Kändes fint att du skrev att du inte behöver gå hungrig, i livet känns det ändå som att föda är prio nummer ett.
Ps. Kändes fint att du skrev att du inte behöver gå hungrig, i livet känns det ändå som att föda är prio nummer ett.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Parvlon skrev:Grattis till utanförskapet.
JO jag vet.. INte som om jag gillar läget helt men hellre kocko mED mat än utan...
- Skruttibangbang
Re: Stockholmsområdet?
Skruttibangbang skrev:Många som bor här??
Här på nätet ?
Ja, har man inget socialt liv så. (Syftar först och främst på mig själv)
- snuggelhund
- Anslöt: 2010-07-16
Jag vet exakt hur bra det känns eftersom jag också fick igenom min ansökan. Det är en härlig känsla
Jag ska få börja med LSS Råd & Stöd vilket jag kan rekommendera! De kan det mesta om asperger. Men man får inte gå i någon annan terapi samtidigt så snart har jag träffat min snälla kurator för sista gången Men det känns ändå skönt att få träffa någon som är kunnig, min kurator har sagt att hon inte kan hjälpa mig mer.
Min kurator var "spindeln i nätet". Hon har hjälpt mig jättemycket
Jag ska få börja med LSS Råd & Stöd vilket jag kan rekommendera! De kan det mesta om asperger. Men man får inte gå i någon annan terapi samtidigt så snart har jag träffat min snälla kurator för sista gången Men det känns ändå skönt att få träffa någon som är kunnig, min kurator har sagt att hon inte kan hjälpa mig mer.
Min kurator var "spindeln i nätet". Hon har hjälpt mig jättemycket
- vallesmamma
- Anslöt: 2010-01-05
Återgå till Att leva som Aspergare