Mat + bio fredag den 7:e jan?
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Mat + bio fredag den 7:e jan?
Hej!
Är en kille på 26 år. Har träffat några här en gång för några månader sedan och skulle gärna vilja göra om det.
Någon här som är intresserad av att se på en film efter mat ute fredag den 7:e jan?
Filmer jag skulle vilja se är:
Tron 3D
The social network
Kan tänka mig se andra filmer också.
Skulle vilja att de som säger Ja inte bangar på sista minuten
Är en kille på 26 år. Har träffat några här en gång för några månader sedan och skulle gärna vilja göra om det.
Någon här som är intresserad av att se på en film efter mat ute fredag den 7:e jan?
Filmer jag skulle vilja se är:
Tron 3D
The social network
Kan tänka mig se andra filmer också.
Skulle vilja att de som säger Ja inte bangar på sista minuten
- samsungboy85
- Anslöt: 2010-12-27
Inga fler?
Skulle vilja lära känna andra aspiesar och ta reda på hur ni tar hand om sociala situationer osv för att sedan unna sig av en film!
Skulle vilja lära känna andra aspiesar och ta reda på hur ni tar hand om sociala situationer osv för att sedan unna sig av en film!
- samsungboy85
Följer gärna med.. får bara se vad man gör den dagen, och hur mycket pengar man har? Har redan sett Tron, men ej 3D, kan tänka mig se om den i 3D, heller vanliga, el nån annan film.. Längesen jag var så såld.. redan vid introt, början av filmen.. musiken gjorde verkligen sitt.. Blev sugen själv (åka med brorsan på MC igen). Fixa själv.. men kostar.. Måste köpas.. när den kommer på DVD/BluRay.
Vart hade du tänkt äta? Prövat Kungshallen? Var där nyligen, hade aldrig varit där inne; "Kungshallen erbjuder över 200 olika "dagens rätt",à la carte, fast food, coffee shop, take away mm från många olika etniska matkulturer. Allt på ett och samma ställe. 15 olika restauranger."
Inte viktigt var.. Bra sällskap är viktigare-roligare.
Hoppas vi ses-att vi blir ett gäng härifrån..
Vart hade du tänkt äta? Prövat Kungshallen? Var där nyligen, hade aldrig varit där inne; "Kungshallen erbjuder över 200 olika "dagens rätt",à la carte, fast food, coffee shop, take away mm från många olika etniska matkulturer. Allt på ett och samma ställe. 15 olika restauranger."
Inte viktigt var.. Bra sällskap är viktigare-roligare.
Hoppas vi ses-att vi blir ett gäng härifrån..
Tron 3D låter bra! Vi får höra vilken alla kan tänka sig att se.
Ni som vill hänga med. PMa mig med telefon och namn så kan jag ringa upp/sms:a och styra upp det hela (skapa en lista, boka biljetter, meddela tid) så det blir av.
Så länge minst en är med så är jag på
Ni som vill hänga med. PMa mig med telefon och namn så kan jag ringa upp/sms:a och styra upp det hela (skapa en lista, boka biljetter, meddela tid) så det blir av.
Så länge minst en är med så är jag på
- samsungboy85
Nej, vad man sjabblat till det ... jag väntade på att få nr av en annan, så vi kunde bestämma alla 3 men det verkar bara vara vi som är på.
2-3 timmar kvar ... är du lika spontan som mig?
2-3 timmar kvar ... är du lika spontan som mig?
- samsungboy85