efter 30?
4 inlägg
• Sida 1 av 1
efter 30?
OM jag aldrig jobbat-
sjukskriven hela tiden
Blev 30
Måsta ansöka igen om stadigvarande typ jämt lika sjuk..
Vad händer OM jag får igenom det?
Är det någon period UTAN pengar och nåt med arbetsförmedlingen i 3månader??
Fattar noll!!!!!
sjukskriven hela tiden
Blev 30
Måsta ansöka igen om stadigvarande typ jämt lika sjuk..
Vad händer OM jag får igenom det?
Är det någon period UTAN pengar och nåt med arbetsförmedlingen i 3månader??
Fattar noll!!!!!
- Skruttibangbang
- Anslöt: 2010-07-30
Hej, jag är 36 år. Prövade jobba hemifrån men klarade inte av stressen. Det var år 2007 och FK fick veta det. Jag förklarade att jag inte klarat av jobbet.
Om du får igenom din ansökan händer ingenting, då slipper du gå på arbetsförmedlingens kurs!
Om du får igenom din ansökan händer ingenting, då slipper du gå på arbetsförmedlingens kurs!
- vallesmamma
- Anslöt: 2010-01-05
men vad menar hon med
under tiden tills den e klar gå till arbetsförmedlingen för att få liiite ersättning.... Ja kan ju inte få från 2 håll
Mötet e på fredag
Mötet e på fredag
- Skruttibangbang
- Anslöt: 2010-07-30
Re: efter 30?
Jag fyllde 30 för några veckor sen och har vart orolig i flera månaders tid inför att söka sjukersättning istället för aktivitetsersättning och jag fick prata med en psykolog och förklara att jag absolut inte KAN arbeta p.g.a. psykiska besvär som beror på att jag har Asperger. Detta och vanligt sjukintyg fick jag skicka in till försäkringskassan och fick just idag reda på att jag blivit accepterad och att det gått genom. Jag kommer få sjukersättning i 3 år, sen gör de en ny utredning men då är det bara att prata med en psykolog igen och förklara samma saker.
- jordgubbskaka
- Inaktiv
- Anslöt: 2010-03-16
Återgå till Att leva som Aspergare