Problem att få meddelanden
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Problem att få meddelanden
Igår fick jag ett mejl om att jag hade fått ett meddelande. Men när jag gick in här fanns det inget nytt meddelande! Jag har även skickat meddelanden utan att få svar. Vet ej om jag inte kan skicka meddelanden heller. Någon mer? Jag har raderat gamla meddelanden så min inkorg är inte full.
- vallesmamma
- Anslöt: 2010-01-05
PM som sänds hamnar i utkorgen hos avsändaren, så länge det ligger kvar där går det att redigera och jag tror även går att ta bort. När meddelandet har blivit öppnat av mottagaren flyttas det till skickat-korgen.
Avsändaren kan alltså ha ångrat sig och du behöver inte oroa dig för att någon kort blir full, det blir max 100 meddelanden (med några extra ibland) och de äldsta städas bort automatiskt.
Avsändaren kan alltså ha ångrat sig och du behöver inte oroa dig för att någon kort blir full, det blir max 100 meddelanden (med några extra ibland) och de äldsta städas bort automatiskt.
Re: Problem att få meddelanden
Vet ju ingenting om bakgrunden, men ett par tankar för att utesluta enkla felkällor:
Om avsändaren ångrar sig och raderar innan mottagaren har läst kan det bli så.
Många av oss kan ha, jämt eller ibland, oöverstigliga svårigheter med olika slags kontakt, inklusive pm. Ingår i problematiken.
Eller en del kanske gör mindre konventionella bedömningar av när en korrespondens är avslutad utan att det för den skull är ovänligt menat.
vallesmamma skrev:Igår fick jag ett mejl om att jag hade fått ett meddelande. Men när jag gick in här fanns det inget nytt meddelande!
Om avsändaren ångrar sig och raderar innan mottagaren har läst kan det bli så.
valesmamma skrev:Jag har även skickat meddelanden utan att få svar. Vet ej om jag inte kan skicka meddelanden heller. Någon mer? Jag har raderat gamla meddelanden så min inkorg är inte full.
Många av oss kan ha, jämt eller ibland, oöverstigliga svårigheter med olika slags kontakt, inklusive pm. Ingår i problematiken.
Eller en del kanske gör mindre konventionella bedömningar av när en korrespondens är avslutad utan att det för den skull är ovänligt menat.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter