Sexdrift och AS

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Exploitbat » 2010-11-20 22:16:27

prodge64 skrev:
Exploitbat skrev:haha. När jag läser det ni skriver låter det som om ni är små trasdockor som hänger med armar och ben över sängkanten och liknande :P

Haha! Det fick mig att tänka på programmet trasdockorna som gick på TV när jag var liten...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QuJDMKAZGGs[/youtube]

Perfekt Asperger-låt! :P
Exploitbat

Anslöt: 2010-11-01

Inläggav ufo » 2010-11-20 22:17:14

Nefarious skrev:Det är väl inte helt ovanligt att man blir lealös som en trasdocka då man uppnår klimax. :D
Det är heller inte ovanligt med motsatsen.
ufo

Anslöt: 2007-06-23

Inläggav Nefarious » 2010-11-20 22:18:45

ufo skrev:
Nefarious skrev:Det är väl inte helt ovanligt att man blir lealös som en trasdocka då man uppnår klimax. :D
Det är heller inte ovanligt med motsatsen.

Åh, jag menar alltså efter själva orgasmögonblicket :D
Nefarious

Anslöt: 2010-10-02

Inläggav sussi83 » 2010-11-20 22:19:15

ufo skrev:
sussi83 skrev:Jag driver inte! Hade värsta problemet! Mina föräldrar fattade inte varför jag bara låg å grinade i två dygn. När de tog mig till sjukhuset såg doktorn att min axelkula vridit sig åt fel håll....
Har aldrig behövt uppleva att ens partner går sönder i akten.
Vissa möbler dock, men det är inte samma sak.

Meh...det har ju stabiliserat sig...händer inte längre att man går ur led... :)
sussi83

Anslöt: 2010-10-21

Inläggav sussi83 » 2010-11-20 22:20:54

HA HA HA....trasdockorna gillade jag när jag var liten..."Lite trasiga och knasiga....tralla la la"
sussi83

Anslöt: 2010-10-21

Inläggav Mikasa » 2010-11-23 10:03:06

Jag tror inte ADHD/AS har högre Libido än övriga.

Jo kanske, eftersom jag har det =)

Men igår hände nått konstigt.
Började med Voxra förra veckan.

Hade en date hemma igår, middag, vin, film...
Ja du vet, allt det där förpeppet =)
Sen i sängen började hon pilla lite här å där på min kropp.
Det var helt klart en inbjudan till sex.

Men jag kände inte för det. Pillade inget på henne.
Var inte sugen bara. Undrar varför ?!
Hon hade ju sjukt het kropp. Smal å vältränad
men ändå former =)
Så det var inte problemet. Kanske pillren.

Eller så ville jag inte att det ska hända som förr.
När en tjej fått ner mig i sängen å haft sex med min kropp,
så hör dom aldrig mer av sig :(

Alla killar är svin brukar man höra. Men jag tror nog att det är tvärtom.
Känner mig utnyttjad.

Jag ska nog bli kär först innan jag har sex.
Men att hitta nån har jag redan förlorat hoppet för.

Spelar ingen roll om jag är trevlig, smart, snygg å vältränad, rik å bor i smeten.

Är inte sex lite överskattat ?

Hittar hellre äkta genuin kärlek =)
Mikasa

Anslöt: 2010-11-10

Inläggav lollo_testar » 2010-11-23 11:06:30

vad är sex för er? svara utan att bli för porriga tack haha om det går... för mig är det penetrerande... och de andra ....
lollo_testar

Anslöt: 2010-09-14

Inläggav slackern » 2010-11-23 11:13:58

lollo_testar skrev:vad är sex för er? svara utan att bli för porriga tack haha om det går... för mig är det penetrerande... och de andra ....

Oralsex är väll sex oxå eller vad tycker du?
slackern

Anslöt: 2010-10-26

Inläggav lollo_testar » 2010-11-23 11:17:17

joo men var går gränsen för oskuld för er? penetrerande är det för mig...
lollo_testar

Inläggav earlydayminer » 2010-11-23 11:24:37

Oskulden är borta vid första penetration.
earlydayminer

Anslöt: 2008-03-11

Inläggav slackern » 2010-11-23 11:25:15

lollo_testar skrev:joo men var går gränsen för oskuld för er? penetrerande är det för mig...

Beror väll på man kan väll förlora oskulden på flera olika sätt?

Om det är PGA grund utav religösa själ tjejer ska behålla sin mödomshinna men tar den i tvåan eller ger en kille en avsugning är de fortfarande oskulder?
slackern

Anslöt: 2010-10-26

Inläggav Sheyen » 2010-11-23 11:29:07

lollo_testar skrev:joo men var går gränsen för oskuld för er? penetrerande är det för mig...

Det där har jag funderat mycket på.

Om ett lesbiskt par har sex och båda är oskulder så förlorar de ju inte oskulden. Inte enligt mig iaf. Bara för att man slickar och pillar lite så betyder ju inte det "abra kadabra, nu är du inte oskuld längre!". Nej, det räcker inte heller med att köra upp en stor dildo eller någonting. Sådant kan man ju göra själv. Höll nästan på att skriva att man kan slicka sig själv också, men det är nog ganska omöjligt, rent fysiskt. Men det finns säkerligen någon vig djungelkvinna som kan klara av även sådana saker.

Hur som helst, jag vill nog ändå tycka att det krävs en snopp för att man ska bli av med oskulden. Men då blir det egentligen fel i mitt tankesätt, eftersom att jag på något sätt kan tycka att homosexuella killar kan bli av med oskulden med varandra.

Jag tror att det handlar om att man ska töja, helt enkelt.
Sheyen

Anslöt: 2010-10-24

Inläggav earlydayminer » 2010-11-23 11:30:13

slackern skrev:

Beror väll på man kan väll förlora oskulden på flera olika sätt?

Om det är PGA grund utav religösa själ tjejer ska behålla sin mödomshinna men tar den i tvåan eller ger en kille en avsugning är de fortfarande oskulder?

"Behålla sin mödomshinna"? Hehe. :)
Jag föreslår att du läser: http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/K ... idkransen/

Varken anal- eller oralsex är ett sätt att bli av med oskulden. Betvivlar även att analsex sker innan vaginal penetration, förutom hos bi-/homosexuella män - som i sådana fall blir av med sin oskuld tack vare sina penisar som är mannens oskuldsvapen. En garde! :lol:
Senast redigerad av earlydayminer 2010-11-23 11:35:12, redigerad totalt 1 gång.
earlydayminer

Inläggav earlydayminer » 2010-11-23 11:34:12

Sheyen skrev:

Det där har jag funderat mycket på.

Om ett lesbiskt par har sex och båda är oskulder så förlorar de ju inte oskulden. Inte enligt mig iaf.

Nej, det räcker inte heller med att köra upp en stor dildo eller någonting. Sådant kan man ju göra själv.

Jag tror att det handlar om att man ska töja, helt enkelt.

Om det handlat om att töja så fungerar dildo alldeles utmärkt. Det finns t o m omänskliga storlekar om man trivs med det. Hos ett lesbiskt par så tycker jag att det räcker alldeles utmärkt för att de ska klassas som "oskuldsfria".
earlydayminer

Inläggav Zombie » 2010-11-23 11:34:17

Zombie

Anslöt: 2007-12-26

Inläggav Sheyen » 2010-11-23 11:43:57

earlydayminer skrev:Om det handlat om att töja så fungerar dildo alldeles utmärkt. Det finns t o m omänskliga storlekar om man trivs med det. Hos ett lesbiskt par så tycker jag att det räcker alldeles utmärkt för att de ska klassas som "oskuldsfria".

Men det blir ju bara på låtsas om det är en dildo.
Det ska ju vara en stor påle av kött och blod, liksom...
Sheyen

Inläggav Zombie » 2010-11-23 11:47:18

Tror du alla lesbianer håller med dig om det?

Om nu de (eller någon annan) ser någon vits med att hålla fast vid ett så groteskt begrepp som har ställt till och kommer att fortsätta ställa till så mycket ont.
Zombie

Anslöt: 2007-12-26

Inläggav earlydayminer » 2010-11-23 11:47:56

Sheyen skrev:
earlydayminer skrev:Om det handlat om att töja så fungerar dildo alldeles utmärkt. Det finns t o m omänskliga storlekar om man trivs med det. Hos ett lesbiskt par så tycker jag att det räcker alldeles utmärkt för att de ska klassas som "oskuldsfria".

Men det blir ju bara på låtsas om det är en dildo.
Det ska ju vara en stor påle av kött och blod, liksom...

Hur kan det vara på låtsas om det faktiskt och verkligen händer? Jag förstår hur du menar, men jag håller inte alls med.
earlydayminer

Inläggav ufo » 2010-11-23 11:51:32

Penetrering med vad och i vad?

För mig är oskulden förknippat med den första fullbordade sexuella erfarenhet man har TILLSAMMANS med annan människa.
ufo

Anslöt: 2007-06-23

Inläggav Sheyen » 2010-11-23 11:55:36

earlydayminer skrev:Hur kan det vara på låtsas om det faktiskt och verkligen händer? Jag förstår hur du menar, men jag håller inte alls med.

Det handlar helt och hållet om mitt personliga tycke. Jag kan inte tala för varför andra kan tycka att det är okej att endast ha en dildo att ha sex med. Jag förstår det inte.

För mig är det inte verkligt nog. Det känns inte tillräckligt intimt.
Sheyen

Inläggav lollo_testar » 2010-11-23 11:56:35

fullbordat, menar du med penetrering då?
lollo_testar

Inläggav earlydayminer » 2010-11-23 12:16:42

Sheyen skrev:
earlydayminer skrev:Hur kan det vara på låtsas om det faktiskt och verkligen händer? Jag förstår hur du menar, men jag håller inte alls med.

Det handlar helt och hållet om mitt personliga tycke. Jag kan inte tala för varför andra kan tycka att det är okej att endast ha en dildo att ha sex med. Jag förstår det inte.

För mig är det inte verkligt nog. Det känns inte tillräckligt intimt.

För mig så handlar intimiteten i en sexuell akt mellan två eller fler individer om spänningen mellan dessa individer.

Jag kan förstå hur du menar med att du tycker att det är på låtsas, men det är inte på låtsas.

Det är inte alls ovanligt att folk ser förbi två närliggande sexuella läggningar: Bisexualitet och homosexualitet. För mig är det viktigt att de också får en chans att förlora oskulden på sitt sätt om de vill.
earlydayminer

Inläggav Björne » 2010-11-23 12:19:32

earlydayminer skrev:Varken anal- eller oralsex är ett sätt att bli av med oskulden. Betvivlar även att analsex sker innan vaginal penetration, förutom hos bi-/homosexuella män - som i sådana fall blir av med sin oskuld tack vare sina penisar som är mannens oskuldsvapen. En garde! :lol:

Det är inte helt ovanligt förekommande både i Italien och Grekland och kanske i andra katolska länder. Tjejerna som tar den i baken är då tekniskt sett fortfarande oskulder. Därav uttrycket grekiskt sex.
Björne
Frivilligt inaktiverad

Anslöt: 2009-11-12

Inläggav earlydayminer » 2010-11-23 12:24:15

Björne skrev:
earlydayminer skrev:Varken anal- eller oralsex är ett sätt att bli av med oskulden. Betvivlar även att analsex sker innan vaginal penetration, förutom hos bi-/homosexuella män - som i sådana fall blir av med sin oskuld tack vare sina penisar som är mannens oskuldsvapen. En garde! :lol:

Det är inte helt ovanligt förekommande både i Italien och Grekland och kanske i andra katolska länder. Tjejerna som tar den i baken är då tekniskt sett fortfarande oskulder. Därav uttrycket grekiskt sex.

Jaha, okej. Jag har aldrig hört det uttrycket.
earlydayminer

Återgå till Att leva som Aspergare

Logga in