Arrangörer för träffar i Stockholm [avdelad tråd]
73 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Pemer skrev:Hade faktiskt väldigt gärna velat få en konkret diskussion om den saken, jag tycker det skulle behövas för att sätta framför allt den mest berörde debattörens åsikter och hållningar i asperger-frågor i lite perspektiv. Hans hållning ger ju ett oerhört obehagligt intryck av att helt och hållet vara ungefär "Makten har alltid rätt, och osnutna enskilda medborgare ska veta sin plats och hålla tyst".
Pemer: Det var ett rejält trådlyft det.
Jag tycker dock att du ska namnge den personen du åsyftar. Du har argumenterat med flera olika personer i den här tråden, och dessutom var det ett bra tag sen denna diskussionen fördes. Så det är bra om du riktar dessa åsikter på ett tydligare sätt.
Nu tror jag iofs inte du menar mig, då jag inte var inblandad i den delen av diskussionen, men jag kan heller inte veta riktigt vilken av de andra motdebattörerna du målar ut på detta sätt. Så lite mer tydlighet vore nog önskvärt, speciellt med tanke på hur du uttrycker dig här.
Och vill du ha svar så bör du åtminstone ställa den mer specifikt till just den du ifrågasätter.