Träff i Eskilstuna
17 inlägg
• Sida 1 av 1
Träff i Eskilstuna
Några i eller runt E-tuna som skulle vilja träffas? Kanske gå en promenad och prata, äta middag, gå på bio eller ta en filmkväll hemma hos någon (kanske inte hos mig p.g.a. platsbrist). Något i den stilen. Är själv 25, så tänker mig personer mellan 20 och 30.
Re: Träff i Eskilstuna
kullan skrev:När är detta tänkt att bli?
Tråden verkar död. Får se om det händer nåt.
I'm still alive and kicking! Dock har jag inte mått så bra den senaste tiden. Legat på sjukan och så... Hoppas dock på en uppåtpekande kurva i mitt mående från och med nu.
Och japp, jag bor fortfarande i Eskilstuna.
BusHanna skrev:I'm still alive and kicking! Dock har jag inte mått så bra den senaste tiden. Legat på sjukan och så... Hoppas dock på en uppåtpekande kurva i mitt mående från och med nu.
:S
Sjukan.
Jag hoppas du blir frisk snart!
Kompiskram
jag bor också i eskilstuna men jag har inget skriftligt bevis på att jag har asperger får jag komma ändå?
men om jag själv får säga och vänner får säga så tror vi det.
jag menar inte att det är någon sjukdom för att jag skriver som jag gör jag vet bara inte hur jag ska kunna formulera det rätt så det inte låter som att ni ska bli sura i mitt huvud.
men om jag själv får säga och vänner får säga så tror vi det.
jag menar inte att det är någon sjukdom för att jag skriver som jag gör jag vet bara inte hur jag ska kunna formulera det rätt så det inte låter som att ni ska bli sura i mitt huvud.
Välkommen till forumet danjelu
Jag bor i Eskilstuna. Vill gärna hitta på nåt. Är en rätt social person med Asperger.
Jag bor i Eskilstuna. Vill gärna hitta på nåt. Är en rätt social person med Asperger.
Jag har farsgubben i Västerhaninge.Borde inte va jättelängt därifrån.Så bestäm tid och plats så kanske jag råkar dyka upp,
danjelu skrev:jag bor också i eskilstuna men jag har inget skriftligt bevis på att jag har asperger får jag komma ändå?
Man brukar inte behöva visa upp något papper på sin diagnos på träffarna.
Moderator:
Om det inte står något annat i tråden så är träffarna öppna för alla forumister (diagnosticerade med AS, under utredning, de som misstänker att de har det el drag av AS, m fl).
Läs gärna här: ar-du-osaker-om-traffarna-las-garna-har-t8767.html
Yeah, bor också i Eskilstuna, Sveriges största byhåla, och blir riktigt glad när jag läser att så många aspies finns här i krokarna.
Vill gärna träffas och fika eller käka ute någonstans.
Bara att svara i tråden eller skicka personligt meddelande.
- Kostymhippie
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2011-10-12
Kostymhippie skrev:Yeah, bor också i Eskilstuna, Sveriges största byhåla, och blir riktigt glad när jag läser att så många aspies finns här i krokarna.
lol
Japp vi bor i en byhåla!