Vad jobbar ni med??

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Murder » 2010-10-06 16:29:04

Pemer skrev:
Murder skrev:Men det jag markerade. När och vart har jag skrivit att det skulle vara andra Aspergares fel??

Du väljer i varje fall att ta ut ditt agg om att FK jävlas med dig på andra aspergare. Men det är ett väl stort steg framåt att du medger att inget är vårt fel...

Det gör jag väll inte alls. Jag vet om att det är folk som är i värre sits äm mig.
Murder
Ny medlem

Anslöt: 2010-10-02

Inläggav mnordgren » 2010-10-06 18:01:24

FakkDöWörld skrev:Jag vet vem jag skulle vilja slå ut varenda tandjävel på.

FakkDöWörld skrev:PS. Den enda muppen här verkar vara du. DS.

[mod]Även om man känner sig provocerad av vad någon skriver är det inte okej att bemöta det med hot om fysiskt våld samt med förolämpningar. Om det händer igen kommer du att få en tillsägelse.

Se forumreglerna:

• använd inte alltför grovt språk eller aggressivt tilltal.
[/mod]
mnordgren

Anslöt: 2007-09-16

Inläggav mnordgren » 2010-10-06 18:03:06

Murder skrev:För att jag anser att jag, du och alla andra människor med idiot diagnosen Asperger syndrom är muppar. Bara och söka på Asperger syndrom bilder på Google, så får du se på muppar. Jag känner mig fan inte igen mig i nåt som är såååååååååå typiskt Asperger. har inga specialintressen osv. Tror bara jag har Add med lågt IQ. Fattar bara inte vad det är som gör mig till en aspie. Bara för att man inte är den mest sociala jävlen på jorden så betyder det ju inte att man har Asperger. Inte enligt mig i alla fall.

Jo, jag använder det ordet för att JAG anser att alla dessa jävla gulle grupper är mupp föreningar för idioter utan nån som helst koll. Har en kusin som har Asperger, han är så jävla ful och muppig en människa bara kan vara. Fult klädd och allmänt jävla menlös. Jobbar på nåt sånt där ställe där han serverar kaffe och frukost till andra muppar och stadens äckliga uteliggare och allt annat patrask.

[mod]Om det är svar på dina frågor du är ute efter så borde du fundera på hur du ska framföra dem utan att göra sådana här svepande omdömen om aspergare. Det är ett beteende som många ser som oförskämt och provocerande och som kan väcka misstankar om att du egentligen inte är ute efter en saklig diskussion.

Det här är en tillsägelse. Meddelas även i PM.[/mod]
mnordgren

Inläggav mnordgren » 2010-10-06 18:06:17

mnordgren

Återgå till Övriga Aspergerfrågor

Logga in