Tacosmiddag 5 oktober, Sthlm
30 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Tacosmiddag 5 oktober, Sthlm
Välkommen på TexMex-middag på Vasa's:
När: 5 oktober
Tid: kl 19.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan, och går bort till Vasa's till 19.15
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
I skrivande stund 4 anmälda. Jag har ju sovit totalt och glömt bort att ta tag i att ringa och boka bord till att börja med. Några har hört av sig och anmält intresse och jag har tänkt vidare att jag måste komma ihåg att ringa och boka. Nu har jag ringt och bokat, och det var faktiskt första bokningen de fick till nu på tisdag, så det var ju tur, då. Vi har de vanligaste tre borden, om nu inget oförutsett inträffar på deras front, som har hänt ibland.
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
När: 5 oktober
Tid: kl 19.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan, och går bort till Vasa's till 19.15
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
I skrivande stund 4 anmälda. Jag har ju sovit totalt och glömt bort att ta tag i att ringa och boka bord till att börja med. Några har hört av sig och anmält intresse och jag har tänkt vidare att jag måste komma ihåg att ringa och boka. Nu har jag ringt och bokat, och det var faktiskt första bokningen de fick till nu på tisdag, så det var ju tur, då. Vi har de vanligaste tre borden, om nu inget oförutsett inträffar på deras front, som har hänt ibland.
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Kristofer skrev:Savanten Svante skrev:Special guest star Svante will be attending!
Träffens officiella namn blir därför:
Svante Southern Taco bash powered by Aspieforum.se
haha!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Idag har jag pratat med trevliga personer i telefon, klappat fina hundar och så möts jag av Kristofers mess! Livet är bra!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Pemer skrev:Savanten är i stan nu. Eller rättare sagt i Tullinge. Vi ses!
Härvarande och ätandes på pemers hembakta bullar!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad