Vad spelar du för spel just nu?
102 inlägg
• Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Firkraag skrev:Lirade igenom hela Alan Wake på en sittning idag. Bra spel!Smokescreen skrev:Fallout 3, nu när jag har min gamla dator tillbaks.
Fantastiskt bra spel, måste ha sänkt minst 100h i F3.
Agreed. Ser fram emot då jag updaterar datorn, så man kan spela igenom , bara för att njuta mer av flödet.
- Smokescreen
- Inaktiv
- Anslöt: 2010-05-04
jag spelade WoW för några år sedan men på pappas konto så då har jag börjat leta på gratis spel på internet och då har jag hittat Flyff, Perfect World, Rappelz och några till som jag inte kommer ihåg va dom heter och av dom som jag har provat tyckte jag att rappelz var mest lik WoW.
Fast sedan har jag kommit på att inget online spel kul om man inte har vänner man kan diskutera spelen med.Men just nu spelar jag Rappelz
Fast sedan har jag kommit på att inget online spel kul om man inte har vänner man kan diskutera spelen med.Men just nu spelar jag Rappelz
Batman Arkham Asylum (krossa baddies in style, grym atmosfär) lite Bad Company 2 (mördar hela din squad) men även en del Napoleon: Total War. Har en himla massa andra spel som ligger och väntar, men de här är väl de jag spelar nu.
- FakkDöWörld
- Anslöt: 2010-09-29
Nu blev det dags för lite Left 4 Dead 2, sen spelar jag Mount & Blade: Warband med en mod som heter 1257 AD också. Men L4D2 är det jag spelar mest just nu. Tröttnar bara så lätt för ingen kan hålla sig till tumregeln för överlevnad i en zombieapokalyps - Håll ihop och fortsätt framåt!
- FakkDöWörld
Senaste jag lirade var Railroads.
Innan dess kände jag behov av att bli Gordon Freeman och lite olika kapitel av Half Life 2.
Alltid blandat med diverse ställverkssimulatorer och annat tågnördigt.
Innan dess kände jag behov av att bli Gordon Freeman och lite olika kapitel av Half Life 2.
Alltid blandat med diverse ställverkssimulatorer och annat tågnördigt.
- Funderaren
- Anslöt: 2010-10-10
Blivit lite väl mycket Modern Warfare 2 senaste tiden.
Spelar även hyfsat mycket WoW, fick mig nämligen en mycket trevlig överraskning i form av Cataclysm betan förra veckan.
Spelar även hyfsat mycket WoW, fick mig nämligen en mycket trevlig överraskning i form av Cataclysm betan förra veckan.
- Lakritspipa
- Ny medlem
- Anslöt: 2010-10-11
Hehe, justnu spelar jag ett spel som heter Harvest fishing till Nintedo DS, lite barnsligt är det nog.
- Vaniljflickan
- Anslöt: 2011-02-01
Shogun 2: Total War (DISHONORABRE DISPRAY)
Dragon Age 2 (Meh...)
Heroes of Newerth
Left 4 Dead 2
Bad Company 2
Japp typ så.
Dragon Age 2 (Meh...)
Heroes of Newerth
Left 4 Dead 2
Bad Company 2
Japp typ så.
- FakkDöWörld