Träff Malmö-Lund?
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Träff Malmö-Lund?
Undrar om det finns några personer i Malmö, Lund - eller åtminstone skåne - som kan vara sugen på att träffas för att fika eller dylikt. Hade varit trevligt att få träffa andra personer med AS. PM, eller svara i denna tråd- om intresset finns
Re: Träff Malmö-Lund?
Tja, när nu en för mig väldigt ny forummedlem frågar, så varför inte tacka för initiativet litet extra genom att haka på!
En helg eller dagarna där närmast, föredrar jag. Kan vi bli några stycken, månne? Och har du något förslag på /typ av/ plats, Safek?
/ J
En helg eller dagarna där närmast, föredrar jag. Kan vi bli några stycken, månne? Och har du något förslag på /typ av/ plats, Safek?
/ J
Har hittat rykten om en deltagare till, ifall det blir träff redan denna veckas helg. Kan det få nån till att haka på...?
/ J
/ J
jonsch skrev:Har hittat rykten om en deltagare till, ifall det blir träff redan denna veckas helg. Kan det få nån till att haka på...?
/ J
Vad kul!- Jag kan inte fredag, men lördag och söndag borde inte vara några problem. Eventuellt kan jag fredag kväll.
Intresserad. Se även denna tråd: http://www.aspergerforum.se/skanetraff-utanfor-oas-regi-t16723.html. Enligt den kanske pointblank kan 25-26/9. Det skulle gå bra för oss på söndag (om det inte blir för sent). Alternativt på lördag eftermiddag-kväll (det är marknad i Eslöv på lördag som vi tänkte gå på förmiddagen).