OA anordnar ett möte med Svenny Kopp
80 inlägg
• Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
OA anordnar ett möte med Svenny Kopp
OA anordnar ett möte med Svenny Kopp (Överläkare på avdelningen för Barnneuropsykiatri, Drottning Silvias Barn- och Ungdomssjukhus i Göteborg). Hon är intresserad av att träffa oss vuxna med As här i Stockholm. Samtala om diagnos As, forskning och i första hand om flickor/kvinnor.
Du är välkommen att vara med.
Vi lånar Pemers lokal i Tullinge och blir max 30 personer. En fredag i slutet av november är som förslag.
Anmäl intresse här i tråden eller med pm till ngn av oss.
Mvh mondo beyondo och milve
Du är välkommen att vara med.
Vi lånar Pemers lokal i Tullinge och blir max 30 personer. En fredag i slutet av november är som förslag.
Anmäl intresse här i tråden eller med pm till ngn av oss.
Mvh mondo beyondo och milve
Kan sticka emellan här efter pm från Milve att datum bekräftats av Svenny till fredag 26 november och att hon har kunnat sätta av tiden 17.30 till 19.30.
Vi ska stämma av lite också i OA som står för det här och betalar hennes resa till och från Stockholm, så slutliga detaljer kommer att bekräftas definitivt senast efter vårt styrelsemöte kommande helg.
Det kan ju bli så att vi åtminstone vill ge egna medlemmar förtur om det kniper, men min bedömning är att det mycket väl kan få plats både 40 och kanske t o m 50 pers också, så jag skulle bli förvånad om det skulle bli några problem...
Vi ska stämma av lite också i OA som står för det här och betalar hennes resa till och från Stockholm, så slutliga detaljer kommer att bekräftas definitivt senast efter vårt styrelsemöte kommande helg.
Det kan ju bli så att vi åtminstone vill ge egna medlemmar förtur om det kniper, men min bedömning är att det mycket väl kan få plats både 40 och kanske t o m 50 pers också, så jag skulle bli förvånad om det skulle bli några problem...