Tacosmiddag 7 september, Sthlm
43 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Tacosmiddag 7 september, Sthlm
Välkommen på TexMex-middag på Vasa's:
När: 7 september
Tid: kl 19.00 (tillbaka på vår/höst-tidschema, alltså) samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
(I skrivande stund 3 anmälda )
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
När: 7 september
Tid: kl 19.00 (tillbaka på vår/höst-tidschema, alltså) samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
(I skrivande stund 3 anmälda )
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
Finns det övernattningsmöjligheter för en person, en rottis och en chihuahua? I SÅ FALL kan jag komma.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
6 anmälda. (Sam, Mårten och jag själv var de tre första.)
Fighterbabe: Jag har nattgäster måndag till tisdag på grund av andra evenemang på måndagskvällen. Har inte kollat 100% med dem än att de åker hemåt direkt på tisdagen, men har nog utgått från det. Har skickat pm för att kolla deras planer nu, och är det så att de åker hem under tisdagen, kan ni sova hos mig.
Fighterbabe: Jag har nattgäster måndag till tisdag på grund av andra evenemang på måndagskvällen. Har inte kollat 100% med dem än att de åker hemåt direkt på tisdagen, men har nog utgått från det. Har skickat pm för att kolla deras planer nu, och är det så att de åker hem under tisdagen, kan ni sova hos mig.
Pemer skrev:Fighterbabe: Jag har nattgäster måndag till tisdag på grund av andra evenemang på måndagskvällen. Har inte kollat 100% med dem än att de åker hemåt direkt på tisdagen, men har nog utgått från det. Har skickat pm för att kolla deras planer nu, och är det så att de åker hem under tisdagen, kan ni sova hos mig.
Jag hade för mig att du inte gillar hundar.
HGJ skrev:Pemer skrev:Fighterbabe: Jag har nattgäster måndag till tisdag på grund av andra evenemang på måndagskvällen. Har inte kollat 100% med dem än att de åker hemåt direkt på tisdagen, men har nog utgått från det. Har skickat pm för att kolla deras planer nu, och är det så att de åker hem under tisdagen, kan ni sova hos mig.
Jag hade för mig att du inte gillar hundar.
Inte tillräckligt för att vilja ha hund själv, i alla fall, det är sant. Men i övrigt brukar det kunna gå helt okej att träffa andras hundar, och här tycker jag dels det vore kul att träffa Figheterbabe igen, det var länge sedan sist... den ena hunden har jag träffat förut också, så i det här fallet känns det helt okej.
Jag anmäler mig också!
Jag hälsar på min mamma i Stockholm nästa vecka och kombinerar det med att följa med på Tacosmiddag.
Vilken av uppgångarna vid T-bana Odenplan ska vi samlas vid?
Har aldrig varit på den restaurangen.
Vad är egentligen Tacos? Är inte så bevandrad i krog- och gourmetvärlden.
Sam har jag träffat på RFA:s sommarkurs vid Almåsa år 2005 eller 2006.
Men i övrigt har jag aldrig träffat någon av de hittills anmälda.
Väl mött!
Väl mött!
Re: Jag anmäler mig också!
Eva B skrev:Jag hälsar på min mamma i Stockholm nästa vecka och kombinerar det med att följa med på Tacosmiddag.
Väl mött!
Uppgång Odenplan
"Finns det plats för en till?"
Men får se.. Ekonomin körd i botten (som vanligt).
Nästa träff hos dig Pemer? (ja kan kolla.. ska..)
Måste komma.. hoppas få igen, vi har träffats en ggn, jag brukar vara i Tullinge varje fredag.. tänkt varje gång.. måste kontakta.. gå in här..
Har mest varit med min flickvän, sen alla vänner.. "flygit sin kos"........
nu är hon på sjukan igen
Nu saknar jag vänner (igen) nä, har alltid gjort, förlänge,
sålänge man kan minnas..
"..mattvång.."
Men får se.. Ekonomin körd i botten (som vanligt).
Nästa träff hos dig Pemer? (ja kan kolla.. ska..)
Måste komma.. hoppas få igen, vi har träffats en ggn, jag brukar vara i Tullinge varje fredag.. tänkt varje gång.. måste kontakta.. gå in här..
Har mest varit med min flickvän, sen alla vänner.. "flygit sin kos"........
nu är hon på sjukan igen
Nu saknar jag vänner (igen) nä, har alltid gjort, förlänge,
sålänge man kan minnas..
"..mattvång.."
Re: Jag anmäler mig också!
Eva B skrev:Jag hälsar på min mamma i Stockholm nästa vecka och kombinerar det med att följa med på Tacosmiddag.
Väl mött!
Ja, uppgången mot Odenplan, som är "bakåt" från tågets färdriktning om man kommer från Centralen. Upp för trappan, ut genom spärrarna och där står vi framför Pressbyrån.
Du kommer förstås att se buffén på tisdag när du är där. Och känns det inte som din grej är det bara att beställa enligt ordinarie meny i stället.
Välkommen!
JWS skrev:är man inbokad då.. nu?
Jepp!
JWS skrev:(ska man avboka om man inte kan komma, helst..?)
Ungefär så. Blir man säker i god tid innan på att man inte längre kan komma är ett återbud alltid välkommet, men får man förhinder i absolut sista stund är det inte att mycket att göra åt. Det kan hända oss alla. Hoppas det funkar! Välkommen!!
Känner ni alla varandra redan?
Skulle känna ig som ett totalt ufo dyka upp på nåt sånt där..
Iofs så kan jag inte nu för har en bebis som måste med överallt
Iofs så kan jag inte nu för har en bebis som måste med överallt
- Skruttibangbang
- Anslöt: 2010-07-30