Debatt i Ring P1 9/8
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Debatt i Ring P1 9/8
Jag kommer att delta i en debatt om psykiskt funktionshindrade människor i Ring P1 på måndag. Programmet börjar 09.20 och pågår tom 10.00. Jag kommer antagligen att vara med i början av programmet. Vill man delta i debatten ringer man 099-51010.
Agnet_a
Agnet_a
Kommer att sitta klistrad!
EDIT: Inlägg 5555 för mig!
EDIT: Inlägg 5555 för mig!
Senast redigerad av barracuber 2010-08-06 9:27:52, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/2528436.mp3
Ovan är en länk att ladda hem hela programmet - 40 minuter långt. Agnetas samtal är det första inringande samtalet men - tyvärr - så tycker jag Elisabeth Höglund (programledaren) verkar så extremt ostrukturerad i början - rampfeber? - att det tar flera minuter innan Agneta äntligen får komma till tals.
Vid tillfälle kan någon klippa ut hennes samtal ur mp3-filen (t ex genom att använda Audacity).
Tyckte annars att Agneta förde fram problemen på ett bra sätt på den korta tid hon hade.
Ovan är en länk att ladda hem hela programmet - 40 minuter långt. Agnetas samtal är det första inringande samtalet men - tyvärr - så tycker jag Elisabeth Höglund (programledaren) verkar så extremt ostrukturerad i början - rampfeber? - att det tar flera minuter innan Agneta äntligen får komma till tals.
Vid tillfälle kan någon klippa ut hennes samtal ur mp3-filen (t ex genom att använda Audacity).
Tyckte annars att Agneta förde fram problemen på ett bra sätt på den korta tid hon hade.
Senast redigerad av barracuber 2010-08-09 14:27:36, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Hej igen!
Det var inte Elisabet Höglunds fel att det strulade. Innan jag fick börja prata blev jag uppringd ca 4 ggr varpå samtalet bröts om igen. Tror det var tekniken de hade problem med.
Jag tror att en förkortad version av programmet kommer att sändas i kväll kl 20.35, men jag vet ju inte om mitt inlägg kommer med då.
Tack till er som lyssnade och kom med kommentarer. Det värmde.
Agnet_a
Det var inte Elisabet Höglunds fel att det strulade. Innan jag fick börja prata blev jag uppringd ca 4 ggr varpå samtalet bröts om igen. Tror det var tekniken de hade problem med.
Jag tror att en förkortad version av programmet kommer att sändas i kväll kl 20.35, men jag vet ju inte om mitt inlägg kommer med då.
Tack till er som lyssnade och kom med kommentarer. Det värmde.
Agnet_a