Medeltidsveckan i Visby
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Medeltidsveckan i Visby
Oj, hoppas att tråden kan ligga här, annars får någon vänlig själ flytta på den.
Men hursomhelst, är det några här som man kan tänkas springa in i på Medeltidsveckan? Vettisjuttsingen om jag skulle våga träffa någon, mest kul att veta. Jag tror jag hittade en tjej på likström som jag sen hittade här också som ska dit, men måste väl vara fler? *vinkar till tjej* Medeltidsnörderi låter ganska aspigt, i mina öron.. =D
Well, hursomhelst kommer det bli toppen så ni som inte ska dit borde komma dit. Just because. Jag kan vinka till er på avstånd om jag ser er. ^^
Men hursomhelst, är det några här som man kan tänkas springa in i på Medeltidsveckan? Vettisjuttsingen om jag skulle våga träffa någon, mest kul att veta. Jag tror jag hittade en tjej på likström som jag sen hittade här också som ska dit, men måste väl vara fler? *vinkar till tjej* Medeltidsnörderi låter ganska aspigt, i mina öron.. =D
Well, hursomhelst kommer det bli toppen så ni som inte ska dit borde komma dit. Just because. Jag kan vinka till er på avstånd om jag ser er. ^^
- guilliotine
- Anslöt: 2009-10-15
Oj, tråkigt att du missar medeltidsgrejerna. Men vi kanske kan vinka till varandra på terminalen eller nåt.. =)
- guilliotine
Lakrits: Ja, jag har hört att Gotland är något av en samlingsplats för mytologiska gudaväsen, så nejlikan kommer nog komma till användning.. Ska hålla ögonen öppna. =D
Trémula: Vad tråkigt! Men jag ska ha det lite extra kul för dig också.. =)
Dock så verkar vädret vara ganska tråkigt hela veckan, det är ju inte jättekul.. Men så länge alla stånd och så är uppe så är jag nöjd.. = )
Trémula: Vad tråkigt! Men jag ska ha det lite extra kul för dig också.. =)
Dock så verkar vädret vara ganska tråkigt hela veckan, det är ju inte jättekul.. Men så länge alla stånd och så är uppe så är jag nöjd.. = )
- guilliotine
Medeltiden (medeltidsveckan i Visby)
Är det någon mer än mig som är intresserad av medeltiden? Själv är jag inspererad av Assassin's creed.
Har sytt kläder själv. I somras var jag på medeltidsveckan i Visby och det var kul för att få känslan som en medeltidsgubbe.
Har sytt kläder själv. I somras var jag på medeltidsveckan i Visby och det var kul för att få känslan som en medeltidsgubbe.
Medeltiden
Såg en dokumentär nyligen som gick på SVT om medeltidsveckan i Visby, man blev faktiskt lite sugen på att åka dit på festival. Jag är själv inte så intresserad av medeltiden men det verkade som en trevlig tillställning och jag tyckte det var imponerande att se gruppen som uppträdde med facklor och de som sydde så fina kläder.
Återgå till Intressanta intressen