Öppna OA-sommaraktiviteter #4 2010 - Cosmonova 20/7
78 inlägg
• Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Jag ekar trémulas inlägg! (filmen var ju rolig också)
Jag vill också se dinosarna, så jag tycker vi hittar nån tid att dra med Mats på (om han vill).
Den går kl 17:00 mån, 19:00 tis, 18:00 torsdag och fredag, plus helgtiderna.
Tja, tisdagen går ju bort förstås.
Jag föreslår att vi inväntar svar från Mats och sen spikar vi en tid, är folk okej med dessa tider?
Jag för min del vill gärna ha picknick efteråt också, i gräset.
ps. Du gör ett skitbra jobb med träffarna Pemer!
Jag vill också se dinosarna, så jag tycker vi hittar nån tid att dra med Mats på (om han vill).
Den går kl 17:00 mån, 19:00 tis, 18:00 torsdag och fredag, plus helgtiderna.
Tja, tisdagen går ju bort förstås.
Jag föreslår att vi inväntar svar från Mats och sen spikar vi en tid, är folk okej med dessa tider?
Jag för min del vill gärna ha picknick efteråt också, i gräset.
ps. Du gör ett skitbra jobb med träffarna Pemer!
Jag tänkte höra om ni ville vänta till måndag eller något annat, då jag inte är hemma i helgen, men... äh, jag är nog inte så intresserad av just dinosaurierna ändå. Ha det så trevligt i helgen!
Fast man känner att det rycker lite i någon nerv och att man visst är smått beroende av att vara med på allt....
Fast man känner att det rycker lite i någon nerv och att man visst är smått beroende av att vara med på allt....
Efter lite safety dance så känner jag mig mycket piggare och har fått lite gjort.
Om jag lyckas orka gödselvattna alla växter imorn så känns det som jag fått tillräckligt gjort för att följa med på lördag.
Annars blire planet earth hemma i soffan i stället.
Nä nu ska jag sluta spekulera i hur pigg jag är på lördag. Det går inte alls att lita på mina spekulationer om framtiden, det vet jag redan mycket väl.
Byebye time! Hello Now!
Om jag lyckas orka gödselvattna alla växter imorn så känns det som jag fått tillräckligt gjort för att följa med på lördag.
Annars blire planet earth hemma i soffan i stället.
Nä nu ska jag sluta spekulera i hur pigg jag är på lördag. Det går inte alls att lita på mina spekulationer om framtiden, det vet jag redan mycket väl.
Byebye time! Hello Now!