Kl 21 i TV1 ny serie med 70-talsmusik börjar
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Kl 21 i TV1 ny serie med 70-talsmusik börjar
The Seventies heter serien. Ikväll bllir det hårdrock från 1970. Jag ske se på det och sen kommer en deckare.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
*googlar*
I kväll är året 1970 och temat är hårdrock. Den bästa musiken varvas med intervjuer med Joey Tempest från Europe och Ian Gillan från Deep Purple.
Joey Tempest? Jo, joakim från täby var född på 70talet, men mycket mer än så var det väl ändå inte?
I kväll är året 1970 och temat är hårdrock. Den bästa musiken varvas med intervjuer med Joey Tempest från Europe och Ian Gillan från Deep Purple.
Joey Tempest? Jo, joakim från täby var född på 70talet, men mycket mer än så var det väl ändå inte?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Alien skrev:Och Tony Barrows (totalt okänd för mig) men det är han som är lead singer i "Love grows where my Rosemary goes".
Och det kan kallas hårdrock...?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
KrigarSjäl skrev:Alien skrev:Och Tony Barrows (totalt okänd för mig) men det är han som är lead singer i "Love grows where my Rosemary goes".
Och det kan kallas hårdrock...?
Nej, det kallar inte jag för hårdrock heller. Men det var en kul berättelse om hur Tony Barrows sjöng i flera grupper samtidigt. En kväll i Top of the pops var han med tre gånger, med klädombyten.