Gröna Lund på lördag?
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Gröna Lund på lördag?
Jag är kanske lite sent ute men lägger ut en trevare. Jag skulle vilja hitta på något skoj nu i helgen, vore skoj att gå på Gröna Lund och förlusta sig lite med diverse åkattraktioner.
Någon som skulle vara intresserad att haka på? Och som alltså också är intresserad av att åka lite karuseller, att åka ensam medan några tittar på är inte lika kul.
Lördag någon gång på dagen, tänkte jag mig
Några fler karusellystna här?
Någon som skulle vara intresserad att haka på? Och som alltså också är intresserad av att åka lite karuseller, att åka ensam medan några tittar på är inte lika kul.
Lördag någon gång på dagen, tänkte jag mig
Några fler karusellystna här?
rdos skrev:Räkna med oss oxå. Vi förlorade (igen) så vi åker till någon camping i stockholmstrakten, och hänger på Gröna Lund.
Oj då! Att det skall vara så omöjligt att få lite umgänge med sonen nu i sommar! Men trevligt om ni har lust att gå på grönan nu då istället.
13.00-tiden kanske? Typ vid entrén eller så?
Jag vaknade först nu så det blir nog ingen Grönan för mig idag. =(
Jag är gärna på någon annan dag i sommar.
Jag borde kanske också nämna att jag nästan enbart är intresserad av att åka de snabba bergochdalbanorna/karusellerna... ^^;
Femkamp är också roligt.
Jag är gärna på någon annan dag i sommar.
Jag borde kanske också nämna att jag nästan enbart är intresserad av att åka de snabba bergochdalbanorna/karusellerna... ^^;
Femkamp är också roligt.
- Tomtenissa
- Anslöt: 2007-06-08