var fan är alla ?
69 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
var fan är alla ?
känner mig så ensam med mina "problem" ibland .... vet att det finns många som är som jag .... men var är ni? ..... hur får jag kontakt med er? ..... vill inte vara själv med det ....
hej tyskamama!
Jag är här... och jag läste i din profil att du är intresserad av plantor. Jag är det jag med, och jag är inte så duktig på sådant, fast att jag har kolonilott, tillsammans med Lilla Gumman. Där odlar vi nästan bara grönsaker och bär; potatis, jordärtskockor, hallon, squash. Lite grann blommor har vi, i blomlåda på kolonistugan.
Har du också kolonilott där du odlar grönsaker?
Jag är förresten inte under utredning, då jag fick diagnosen Aspergers syndrom med inslag av DAMP ställd för drygt tio år sedan.
Jag önskar dig lycka till med din utredning!
Jag är här... och jag läste i din profil att du är intresserad av plantor. Jag är det jag med, och jag är inte så duktig på sådant, fast att jag har kolonilott, tillsammans med Lilla Gumman. Där odlar vi nästan bara grönsaker och bär; potatis, jordärtskockor, hallon, squash. Lite grann blommor har vi, i blomlåda på kolonistugan.
Har du också kolonilott där du odlar grönsaker?
Jag är förresten inte under utredning, då jag fick diagnosen Aspergers syndrom med inslag av DAMP ställd för drygt tio år sedan.
Jag önskar dig lycka till med din utredning!
hej geocache, jag själv har bara en liten altar var jag har lite örter och blommor. Men min svärgiska har en ekologisk grönsaksodling. Där hjälper jag till minst en gång i veckan. Det är riktig kul. Vi har väldigt mycket på gården vad vi odlar. Riktig härligt.
Hon brukar ger mig dom sakerna var vi måste veta exakt hur mycket vi har. Jag vet det alltid utan att reknar med
Hon brukar ger mig dom sakerna var vi måste veta exakt hur mycket vi har. Jag vet det alltid utan att reknar med
Där är väldigt fint. Här är deras hemsida, med öppettiderna:
http://www.sodertalje.nu/website1/1.0.1.0/24/1/
http://www.sodertalje.nu/website1/1.0.1.0/24/1/
Många av oss försöker nog ta sig ut i naturen eller till havet för att få avnjuta den lilla korta sommartid vi har. Eftersom de vackra dagarna är få så flyr folk städerna och innelivet för att ägna sig åt "uteliv" i stället.
Då gäller det att få någon med sig om man ska slippa uppleva sommaren som en låååååååååång julafton!
Bor själv på Bästkusten. Annars kunde vi träffats.
Kram!
Då gäller det att få någon med sig om man ska slippa uppleva sommaren som en låååååååååång julafton!
Bor själv på Bästkusten. Annars kunde vi träffats.
Kram!
Debbido skrev:Många av oss försöker nog ta sig ut i naturen eller till havet för att få avnjuta den lilla korta sommartid vi har. Eftersom de vackra dagarna är få så flyr folk städerna och innelivet för att ägna sig åt "uteliv" i stället.
Haha. Att PASSA PÅ är ju tydligen ett typiskt svenskt uttryck. Ngt många i Sverige väljer att göra när det är behagligt väder. Givetvis är behagligt väder högst individuellt men många beger sig ut för att t ex bada o sola eller åka skidor och skridskor på vintern - när vädret gjort det möjligt.. Man muss einfach die Zeit nutzen.
Alien skrev:Jag är i den svala källaren där ingen dator finns. Först nu kan man läsa och skriva här uppe.
Och jag sitter ett tjugotal meter ovan marken i 31-gradig värme. Jag har inte så mycket att välja mellan. Det är inte heller så stor skillnad mellan dag och natt vad temperaturen här inne beträffar.
HGJ skrev:Och jag sitter ett tjugotal meter ovan marken i 31-gradig värme. Jag har inte så mycket att välja mellan. Det är inte heller så stor skillnad mellan dag och natt vad temperaturen här inne beträffar.
Du får ha sex på natten ett antal gånger. Så slipper du "värsta" hettan på dagen och kan "bäva" inför nattens svettiga aktiviteter.
Funkar. Testat.
Natten 35-40 grader då. *HUKA*
Återgå till Övriga Aspergerfrågor