Bio Stockholm.
39 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
SF kallar den för en "thriller, drama".
Hade det varit en skräckfilm med t.ex. spöken hade inte jag gått och sett den. Kom till menyn på "Ghost Ship" när jag och en kompis skulle se den på dvd för ett tag sedan. Helt plötsligt kom det fram ett spöke under den läskiga musiken. Vi gallskrek och drog ur strömmen. XD;
(Tål inte sådana typer av skräckfilmer efter Thir13en Ghosts. Inte för att den var alltför läskig... utan för hur den slutade.)
Hade det varit en skräckfilm med t.ex. spöken hade inte jag gått och sett den. Kom till menyn på "Ghost Ship" när jag och en kompis skulle se den på dvd för ett tag sedan. Helt plötsligt kom det fram ett spöke under den läskiga musiken. Vi gallskrek och drog ur strömmen. XD;
(Tål inte sådana typer av skräckfilmer efter Thir13en Ghosts. Inte för att den var alltför läskig... utan för hur den slutade.)
- Tomtenissa
- Anslöt: 2007-06-08
^^ Ok.
Det verkar ju inte bli av den här veckan. Ska vi skjuta på det till nästa så att nano också kan hänga med?
Det verkar ju inte bli av den här veckan. Ska vi skjuta på det till nästa så att nano också kan hänga med?
- Tomtenissa
Här kan vi ju planera om olika biobesök.
Jag kunde inte gå på Bröderna Karlsson idag eftersom jag jobbar sent.
Men är det någon som är på någon av dessa i helgen?
- Karate Kid
- Knight and Day
- Inception
- Robin Hood
- New York, I love you
- Greenberg
Jag kunde inte gå på Bröderna Karlsson idag eftersom jag jobbar sent.
Men är det någon som är på någon av dessa i helgen?
- Karate Kid
- Knight and Day
- Inception
- Robin Hood
- New York, I love you
- Greenberg
- Tomtenissa