Aktuella trådar
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Aktuella trådar
Jag skulle önska en länk till "aktuella trådar", tillsammans med länkarna för t ex "nya inlägg sedan ditt senaste besök". Om mitt modem kopplar ifrån (vilket det gör rätt ofta) så markeras alla inlägg som lästa, och det är hopplöst att bläddra igenom de olika avdelningarna för att hitta nya inlägg. En sån funktion, "aktuella trådar", brukar finnas på de flesta forum...
Re: Aktuella trådar
Kimmelie skrev:Jag skulle önska en länk till "aktuella trådar", tillsammans med länkarna för t ex "nya inlägg sedan ditt senaste besök". Om mitt modem kopplar ifrån (vilket det gör rätt ofta) så markeras alla inlägg som lästa, och det är hopplöst att bläddra igenom de olika avdelningarna för att hitta nya inlägg. En sån funktion, "aktuella trådar", brukar finnas på de flesta forum...
Det händer mig ganska ofta. Retligt när man precis börjat titta igenom två sidor med nya inlägg.
Håller med Kimmelie. Önskar samma sak.
Jag önskar också att dessa länkar finns med i headern på alla sidor så man slipper backa eller gå omvägen via index.
Jag vill att det ska fungera så som det fungerar på alla andra phpBB-forum alltså.
Jag önskar också att dessa länkar finns med i headern på alla sidor så man slipper backa eller gå omvägen via index.
Jag vill att det ska fungera så som det fungerar på alla andra phpBB-forum alltså.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Parvlon skrev:Ni kanske har missat: http://www.aspergerforum.se/rss-m.xml
Kan man få den att fungera även för privata (fast du kanske inte är med där och vet, men någon av teknikerna kanske vet...)
Nej, inte just den. Är 99% säker på det.Miche skrev:Parvlon skrev:Ni kanske har missat: http://www.aspergerforum.se/rss-m.xml
Kan man få den att fungera även för privata (fast du kanske inte är med där och vet, men någon av teknikerna kanske vet...)
Brukar inte använda den heller, men nu när jag går in och kollar så tar det längre tid för poster att komma upp i "/search.php?search_id=newposts" jmf. med RSS feeden. Kanske en tillfällighet, lustigt isf.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter