Tänk på en person.
77 inlägg
• Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
HGJ skrev:Här måste det väl ändå vara fel i databasen:
Problemet med sådana här databaser är att det är användarna som bygger upp den, så det går att förstöra ordentligt genom att ge idiotsvar och när den ber en skapa en ny fråga så kan man skapa idiotfrågor (det är väl ungefär vad Parvlon skrev tidigare i tråden)!
För att databasen ska vara någorlunda vettig krävs det att man har folk som kollar upp och städar, vilket lätt blir ett oöverstigligt arbete när det ramlar in nya frågor hela tiden...
haha jag slog den! Den var nära (i att den gav mig två indian hövdingar) men lyckades inte hitta den jag tänkte på, Seqouyah.
- aspiemelly
- Anslöt: 2008-12-03
Christer Pettersson inga problem. Inte heller Magnus Samuelsson eller Sven-Göran Eriksson.
Han fixade inte Sid Meier dock (som ligger bakom civilizationspelen). Lite kul var det att han föreslog Andrew Gower som jag har chattat en del med en gång i tiden. Nog inte många här som vet vem han är, men han ligger bakom spelet Runescape vilken gjort honom till miljardär. (Jag har följt den fascinerande resan spelet tagit från ett hobbyprojekt till ett företag med hundratals anställda).
Magnus Caris fixade han inte heller. (Känd svensk dartspelare. Eller ja känd för dom som sysslar med dart vill säga.)
Han fixade inte Sid Meier dock (som ligger bakom civilizationspelen). Lite kul var det att han föreslog Andrew Gower som jag har chattat en del med en gång i tiden. Nog inte många här som vet vem han är, men han ligger bakom spelet Runescape vilken gjort honom till miljardär. (Jag har följt den fascinerande resan spelet tagit från ett hobbyprojekt till ett företag med hundratals anställda).
Magnus Caris fixade han inte heller. (Känd svensk dartspelare. Eller ja känd för dom som sysslar med dart vill säga.)
Moggy skrev:Förvånad över att ingen har försökt med en viss person....
Jag har iaf lärt Akinator om den personen och lagt upp en bild nu.
Vilken person?!
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
Moggy skrev:carl skrev:Liljencroowna skrev:Moggy skrev:Förvånad över att ingen har försökt med en viss person....
Vilken person?!
HA?
Yepp!
Ah! Nu hittade jag den.
Det fanns dock ingen bild än...
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
Liljencroowna skrev:Moggy skrev:carl skrev:Liljencroowna skrev:Moggy skrev:Förvånad över att ingen har försökt med en viss person....
Vilken person?!
HA?
Yepp!
Ah! Nu hittade jag den.
Det fanns dock ingen bild än...
Ok. Det stod nog att dom ska verifiera den först.
Tyvärr gjorde jag fel med landet, råkade svara Ja på grannlandet.