Mixed Martial Arts (MMA)
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Mixed Martial Arts (MMA)
Någon mer än jag som kollar oavbrutet på galor som UFC, Dream och Strikeforce? Har gjort så i många år nu. Även själv tränat, och tävlat lite i MMA.
Vilka är era favorit galor, fighters, har ni tränat själva?
Min favorit gala är nog UFC såklart, följt utav Strikeforce och sedan Dream. Har många favorit fighters men de som står ut är väl: Rampage Jackson, Matt Brown, GSP, och Fedor såklart..
Sen 'lokal' favoriterna Martin Kampmann, Joachim Hansen.
Så har vi några fler fightfans på detta forumet?
Vilka är era favorit galor, fighters, har ni tränat själva?
Min favorit gala är nog UFC såklart, följt utav Strikeforce och sedan Dream. Har många favorit fighters men de som står ut är väl: Rampage Jackson, Matt Brown, GSP, och Fedor såklart..
Sen 'lokal' favoriterna Martin Kampmann, Joachim Hansen.
Så har vi några fler fightfans på detta forumet?
Fedor, Minotauro, BJ Penn, Randy Couture.
Kollar inte allt som går utan mer ibland. Fast jag föredrar boxning, man kan inte direkt säga att MMA är en vacker sport...
Annat jag gillar är sk Celebrity Boxing och ojämna matchningar i K1, boxning och MMA. Det får gärna bli lite freakshow med tävlande som Butterbean, Bob Sapp mfl.
Glömmer aldrig när Manute Bol gick upp mot "The Refrigerator" eller vad han nu kallades, tjockisen.
Kollar inte allt som går utan mer ibland. Fast jag föredrar boxning, man kan inte direkt säga att MMA är en vacker sport...
Annat jag gillar är sk Celebrity Boxing och ojämna matchningar i K1, boxning och MMA. Det får gärna bli lite freakshow med tävlande som Butterbean, Bob Sapp mfl.
Glömmer aldrig när Manute Bol gick upp mot "The Refrigerator" eller vad han nu kallades, tjockisen.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Återgå till Intressanta intressen