Tacosmiddag 13 juli, Sthlm
57 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Tacosmiddag 13 juli, Sthlm
Välkommen på TexMex-middag på Vasa's:
"Arrangör": Pemer personligen som privatperson. Se här.
När: 13 juli
Tid: kl 18.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan
Kan du inte komma förrän senare är du välkommen att komma direkt till Vasa's när du kommer. Säg till för vägbeskrivning om du inte har varit där förr och inte hittar dit.
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
Sisådär 26 pers kan sitta bra, och ända upp till 37 skulle kunna klämma ihop sig, jag har just ringt och bokat även de två borden vi satt vid sist och klämde in 20 pers där, där normalt sett 12 pers sitter bra.
Vid de klassiska borden 13, 14 och 15 sitter normalt sett 14 pers bra, och sist vi hade dem klämde vi in 17 pers där. Så blir vi mellan 20 och kanske upp till sisådär 30 pers, så ska vi kunna få plats utan extrem trängsel.
30 pers är två extra vid de tre klassiska borden och två extra vid de två andra borden, så det är ju ingenting. Sist satt vi åtta extra vid två bord med plats för tolv pers normalt...
Så nu kanske det blir ovanligt få anmälda bara för att..
...men så lägger jag också ut tråden redan nu!
(I skrivande stund 8 anmälda.)
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
"Arrangör": Pemer personligen som privatperson. Se här.
När: 13 juli
Tid: kl 18.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan
Kan du inte komma förrän senare är du välkommen att komma direkt till Vasa's när du kommer. Säg till för vägbeskrivning om du inte har varit där förr och inte hittar dit.
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
Sisådär 26 pers kan sitta bra, och ända upp till 37 skulle kunna klämma ihop sig, jag har just ringt och bokat även de två borden vi satt vid sist och klämde in 20 pers där, där normalt sett 12 pers sitter bra.
Vid de klassiska borden 13, 14 och 15 sitter normalt sett 14 pers bra, och sist vi hade dem klämde vi in 17 pers där. Så blir vi mellan 20 och kanske upp till sisådär 30 pers, så ska vi kunna få plats utan extrem trängsel.
30 pers är två extra vid de tre klassiska borden och två extra vid de två andra borden, så det är ju ingenting. Sist satt vi åtta extra vid två bord med plats för tolv pers normalt...
Så nu kanske det blir ovanligt få anmälda bara för att..
...men så lägger jag också ut tråden redan nu!
(I skrivande stund 8 anmälda.)
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
Re: Tacosmiddag 13 juli, Sthlm
Jag kommer. Behöver komma ut lite grann i sommar då jag inte har någon semester.
Pemer skrev:17.
Det var andra gången i rad som jag anmälde mig som nr. 17
Första gången:
Pemer skrev:Det var som 17, Kristofer!