Kinesisk middag 29 juni, Sthlm (FULLT!)
55 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Kinesisk middag 29 juni, Sthlm (FULLT!)
Välkommen på kinesisk middag på Ming Palace:
"Arrangör": Pemer personligen som privatperson. Se här.
När: 29 juni
Tid: kl 18.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Mariatorget
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan. Restaurangen hade enligt uppgift alldeles nyss inte jättemycket inbokat, men det verkar klokt att kunna lämna en definitiv bokning så snart som möjligt. De har ett litet innerrum, där man kan sitta högst 12 personer. Anmäler sig fler än så får vi försöka dela upp oss vid bord ute i den övriga restaurangen.
I skrivande stund 6 anmälda.
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
"Arrangör": Pemer personligen som privatperson. Se här.
När: 29 juni
Tid: kl 18.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Mariatorget
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan. Restaurangen hade enligt uppgift alldeles nyss inte jättemycket inbokat, men det verkar klokt att kunna lämna en definitiv bokning så snart som möjligt. De har ett litet innerrum, där man kan sitta högst 12 personer. Anmäler sig fler än så får vi försöka dela upp oss vid bord ute i den övriga restaurangen.
I skrivande stund 6 anmälda.
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
Det borde gå att hitta nåt. Det är bara så svårt att veta vad som menas med tex Won Tun soppa.
Men, jag säger ändå kanske. Eftersom jag nu tänker åka till stockholm på söndag(för bion) så kanske jag blir stadsbakis hela måndagen och då kanske det känns för jobbigt att åka igen på tisdagen. Så jag måste tveka ett tag till.
Men, jag säger ändå kanske. Eftersom jag nu tänker åka till stockholm på söndag(för bion) så kanske jag blir stadsbakis hela måndagen och då kanske det känns för jobbigt att åka igen på tisdagen. Så jag måste tveka ett tag till.
...och det här är alltså lite historiens vingslag, hit gick vi allra första gången jag började härja på forumet om något slags träff i Stockholm, en månad och fem dagar efter att jag lagt upp konto och börjat skriva här på forumet.
Inte förrän nu blir det en repris. Men mat tillsammans med andra forumister har handlat väldigt mycket om tacobuffé - jag gjorde i ordning sådant själv till gästerna på mina två första tullingeträffar våren och sommaren 2007 (och en gång till i januari året efter), och mot slutet av samma sommar började det plötsligt bli en vana att gå till ett visst ställe och äta samma sak där...
Inte förrän nu blir det en repris. Men mat tillsammans med andra forumister har handlat väldigt mycket om tacobuffé - jag gjorde i ordning sådant själv till gästerna på mina två första tullingeträffar våren och sommaren 2007 (och en gång till i januari året efter), och mot slutet av samma sommar började det plötsligt bli en vana att gå till ett visst ställe och äta samma sak där...