Vara tillsammans med en normal i min ålder?
60 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Lakrits skrev:Tja, du kan väl glo på de andra passagerarna när du åker buss. Någon av dem har nog glimten i ögat.
Själv tycker jag, för att parafrasera dig, att det är bättre att ge exempel från en ordbok så att den kan studeras och jämföras med verkligheten.
Personer kan vara svåra att tolka.
Kanske är det bra med både och? Henrik har jämt glimten i ögat så jag skrev han som exempel.
Det glittrar i hans ögon liksom. Bara söka på youtube, nano kunde t om söka upp ordet själv egentligen, lite onödigt att fråga här men men inget illa menat nano.
Senast redigerad av opteron 2011-05-05 2:41:21, redigerad totalt 1 gång.
Verkar som att det hålls på med andra killar också, riktigt ruttet just nu.
Riktigt hårt slag i magen kan man lätt säga, är riktigt nere just nu, helst när det är ett helt sommarlov att ta sig igenom.
Hela mitt självförtroende har sänkts något enormt och jag känner mig bara i vägen just nu, någon livslust har man då knappast.
Den här "Jag vill inte ha någon annan" tanken tar kol på mig.
Men man får väl se vad som händer, just nu sitter man här ensam och bara tittar ner, usch.
Har vart arg hela dagen på allt och alla, men skit händer, nu får man väl gå vidare skulle jag tro, svårt som bara den, men jag har ingen aning om hur länge man kommer att orka med dem här förbannade tankarna i huvudet.
I tanke med all mobbing och sådant som jag har varit med om så gör detta det hela 1000 gånger värre.
Men men
Riktigt hårt slag i magen kan man lätt säga, är riktigt nere just nu, helst när det är ett helt sommarlov att ta sig igenom.
Hela mitt självförtroende har sänkts något enormt och jag känner mig bara i vägen just nu, någon livslust har man då knappast.
Men man får väl se vad som händer, just nu sitter man här ensam och bara tittar ner, usch.
Har vart arg hela dagen på allt och alla, men skit händer, nu får man väl gå vidare skulle jag tro, svårt som bara den, men jag har ingen aning om hur länge man kommer att orka med dem här förbannade tankarna i huvudet.
I tanke med all mobbing och sådant som jag har varit med om så gör detta det hela 1000 gånger värre.
Men men
Senast redigerad av Paterrior94 2011-05-05 2:41:21, redigerad totalt 1 gång.
- Paterrior94
- Anslöt: 2010-04-20
Re: Vara tillsammans med en normal i min ålder?
outzaidur skrev:treeman skrev:tugga taggtrådtreeman skrev:Slappna av och gör det bara!treeman skrev:You won't regret it!
Sorry, jag var tvungen att vara lite elak
Hehe. Jag såg det som humor men.
Vill du vara lite elak så bjuder jag på det.
Senast redigerad av treeman 2011-05-05 2:41:21, redigerad totalt 1 gång.
Paterrior94 skrev:Verkar som att det hålls på med andra killar också, riktigt ruttet just nu.
Men men
Just därför som jag är lite av en player, jag tar ena tjejen efter den andra, letar mig igenom för att se om jag hittar diamanten.
Men de flesta är ju rent ut sagt skit, så jag försöker att inte lägga så mycket känslor när jag träffar tjejer för att dejta, visst jag kanske kysser henne eller smeker, men det är bara för att jag njuter av det och inte för att jag är kär.
Det är jag som har kontrollen i min hand, medans jag zippar hennes kanaler
Finns flera miljoner tjejer i sverige så ödsla inte tid på dom som inte ger dig vad du vill ha, de är inte värda din tid.
Senast redigerad av opteron 2011-05-05 2:41:29, redigerad totalt 1 gång.
Paterrior94 skrev:Verkar som att det hålls på med andra killar också, riktigt ruttet just nu.
Men men
Just därför som jag är lite av en player, jag tar ena tjejen efter den andra, letar mig igenom för att se om jag hittar diamanten.
Men de flesta är ju rent ut sagt skit, så jag försöker att inte lägga så mycket känslor när jag träffar tjejer för att dejta, visst jag kanske kysser henne eller smeker, men det är bara för att jag njuter av det och inte för att jag är kär.
Det är jag som har kontrollen i min hand, medans jag zippar hennes kanaler
Finns flera miljoner tjejer i sverige så ödsla inte tid på dom som inte ger dig vad du vill ha, de är inte värda din tid.
Men men
Förstår du mår dåligt vännen. Allt jag kan säga är att det kommer bättre dagar. Ibland får man kämpa sig igenom svåra perioder...
Det verkar som om hon inte var menad för dej. Det finns nån annan tjej där ute som är menad för dej. Och hon väntar på dej just nu medan du deppar över en annan.
Hon du pratat om är inte värd att du lider. Försök lägga henne bakom dig och hitta nån annan.
Senast redigerad av treeman 2011-05-05 2:41:29, redigerad totalt 1 gång.
opteron skrev:Just därför som jag är lite av en player, jag tar ena tjejen efter den andra, letar mig igenom för att se om jag hittar diamanten.
Är du en "player" för att du dejtar den ena efter den andra? Tycker du gör rätt och att du inte är en "player". Du letar ju efter din "diamant".
Hoppas du hittar henne snart!
Senast redigerad av treeman 2011-05-05 2:41:29, redigerad totalt 1 gång.
treeman skrev:Paterrior94 skrev:Verkar som att det hålls på med andra killar också, riktigt ruttet just nu.
Men men
Förstår du mår dåligt vännen. Allt jag kan säga är att det kommer bättre dagar. Ibland får man kämpa sig igenom svåra perioder...
Det verkar som om hon inte var menad för dej. Det finns nån annan tjej där ute som är menad för dej. Och hon väntar på dej just nu medan du deppar över en annan.
Hon du pratat om är inte värd att du lider. Försök lägga henne bakom dig och hitta nån annan.
Tack för stödet!
Ja just nu känns det som att man kommer att vara singel i resten av sitt liv, har aldrig känt såhär starka känslor för någon förut, man har bara lust att slå i huvudet i väggen det hårdaste man kan så man glömmer henne, kunde hantera det under några dagar nu, men precis nu så kommer dessa känslor tillbaka igen, kan riktigt spy just nu.
Seriöst vad hårt det tar, kan nästan explodera som ett stort monster för tillfället, blir galen snart.
Hur fasiken skall man ta sig igenom det här på bästa sätt.
Allt känns bara så förbannat misslyckat.
Senast redigerad av Paterrior94 2011-05-05 2:41:29, redigerad totalt 1 gång.
- Paterrior94
Jag förstår att det är jävligt jobbig. Jag var själv kär i en kille i klassen hela mellan- och högstadiet men visste att det inte var någon mening med att försöka göra något åt det eftersom jag var så jävla udda.
Så du har iallafall lyckats bättre än vad jag gjorde i den åldern!
Hela grejen med att dejta etc är uppbyggd för misslyckanden, det är liksom väldigt få som ömsesidigt passar ihop. Även NTs blir ofta helt knäckta av detta.
Kan bara hålla med treeman, det finns säkert nån jävel där ute som skulle tycka du är skitgullig med AS och allt. Det gäller bara att hitta dem!
Hela grejen med att dejta etc är uppbyggd för misslyckanden, det är liksom väldigt få som ömsesidigt passar ihop. Även NTs blir ofta helt knäckta av detta.
Kan bara hålla med treeman, det finns säkert nån jävel där ute som skulle tycka du är skitgullig med AS och allt. Det gäller bara att hitta dem!
Senast redigerad av Xzirie 2011-05-05 2:41:29, redigerad totalt 1 gång.
treeman skrev:Är du en "player" för att du dejtar den ena efter den andra? Tycker du gör rätt och att du inte är en "player". Du letar ju efter din "diamant".
Hoppas du hittar henne snart!
En player har inga känslor för de tjejer han träffar, även om man har sex eller kysser en tjej. Om jag t.ex har en dejt med en tjej, vi dejtat i två veckor och även om vi kysst, och hon eller jag vill ej ha ett förhållande, eller att jag anser att kemin inte passar, om hon föreslår då att bara vara vänner skulle jag lätt kunna skita i att ringa eller träffa henne något mer alls, även som vän, om jag inte känner att vi passar som vänner.
Jag gör så med alla tjejer, försöker att inte skapa känslor förens jag verkligen är säker på att hon är 100% ute efter mig.
Är ju dock lite samma med vänner, en riktig vän kan jag bara inte svika men en som inte är riktig skulle jag kunna bryta kontakten med lika fort som det tar att blinka, även om denna "vännen" anser att jag själv är en bra vän för den, mina känslor kommer alltså före.
Man kan säga att jag är falsk eller att jag låter för sträng men jag gör det för mitt eget bästa och utifrån mina livserfarenheter. Finns ändå ingen som kan hindra mig, jag vet vad som fungerar i mitt liv och vad som inte gör det.
Xzirie skrev:Jag förstår att det är jävligt jobbig. Jag var själv kär i en kille i klassen hela mellan- och högstadiet men visste att det inte var någon mening med att försöka göra något åt det eftersom jag var så jävla udda.
Jo precis
Men förstår fortfarande inte varför hon loggar in och sedan loggar ut, snabbare än förr, det är som att hon försöker att på något sätt teasa mig att skriva fast att hon själv inte skriver, någon som har någon aning om vad som försiggår här?
Hon är alltså inte inne lika länge längre, och jag ignorerar som jag har börjat med på det senaste.
Gick nyss igenom mina sms och är mer sårad än någonsin, skiten tar ju aldrig slut liksom.
Skall jag hålla uppe kontakten trots att det är endast jag som snackar?
Börjar misstänka att hon har en ny MSN.
Nåja nu börjar jag bli klar med den här tråden, den kan ju inte vara med en massa inlägg där jag endast tycker synd om mig själv, förstår om det blir riktigt långtråkigt och tjatigt, ursäkta .
- Paterrior94
Återgå till Att leva som Aspergare