Träffar i Uppsala? (5 september)
Pemer skrev:Vad fasen... inlägget jag skrev om att det löste sig hamnade i tråden om tullingeträffen??!? Jag satt ju och skrev det i inläggsrutan i den här tråden?!? Eller är jag helt galen??!?!?
Nej, inte galnare än vanligt. Mitt andra jag flyttade över den till Tullingeträfftråden, enär den handlade en hel del om stolar till denna.
Senast redigerad av Alien 2011-05-05 2:30:41, redigerad totalt 1 gång.
Vindra skrev:Pemer skrev:På ett villkor! Att du kommer!
Jag är på!
Tveklöst.
Thai går utmärkt, Flia.
Östhammar...det är en bit va?
1 1/4 tim med bussen. Men tveklöst mysigare på sommaren
Senast redigerad av Flia 2011-05-05 2:30:41, redigerad totalt 1 gång.
Jag vill gärna komma om det blir kinamat! Restaurangen i Östhammar är mysig tycker jag (du menar väl den vid krutudden flia?).
Synd att jag inte kunde komma i söndags. Var tyvärr upptagen med annat. Ber om ursäkt att jag inte skrev det på forumet.
Men vill gärna vara med nästa gång ni träffas
Synd att jag inte kunde komma i söndags. Var tyvärr upptagen med annat. Ber om ursäkt att jag inte skrev det på forumet.
Men vill gärna vara med nästa gång ni träffas
Senast redigerad av Sotnosen77 2011-05-05 2:30:41, redigerad totalt 1 gång.
- Sotnosen77
- Anslöt: 2010-02-02
Är det nån ny träff på gång? Vore trevligt. Eller är alla upptagna med annat nu på sommaren? Semestrar och sånt? Vore iallafall kul med en träff.
Senast redigerad av Sotnosen77 2011-05-05 2:30:41, redigerad totalt 1 gång.
- Sotnosen77
- Anslöt: 2010-02-02
Närmast är det ju Kattkalas hos Heliora 12 juni: http://www.aspergerforum.se/kattkalas-i-uppsala-12-6-t15655.html
Sen ska jag gå på bio ikväll och se Mary & Max, men det verkar inte som någon annan här ska göra det: http://www.aspergerforum.se/bio-i-uppsala-t15976.html
Sen ska jag gå på bio ikväll och se Mary & Max, men det verkar inte som någon annan här ska göra det: http://www.aspergerforum.se/bio-i-uppsala-t15976.html
Senast redigerad av Alien 2011-05-05 2:30:41, redigerad totalt 1 gång.
Flia skrev:Gärna det, men inte nu till helgen. Jag ska (förhoppningsvis) ner till Tullingeträffen och orkar inte flera umgänges-tillfällen samma helg.
Samma här. (Och om dagsform osv. står bi...)
Senast redigerad av Zombie 2011-05-05 2:30:48, redigerad totalt 1 gång.
Jag skulle kunna tänka mig en dagstur till Uppsala också, när det väl är en stillsam vecka med inte så mycket inbokat. Veckan som kommer blir inte sådan, men efter nästa helg börjar det lugna ner sig, i många bemärkelser, då kommer jag bl a att få ändra lite i min signatur...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 2:30:48, redigerad totalt 1 gång.
Skulle kunna tänka mig att träffa andra aspies i U-a om det finns nåt trevligt ställe.
Känner mig obekväm att komma hem hos nån jag har aldrig förut ens sett i mitt liv.
Känner mig obekväm att komma hem hos nån jag har aldrig förut ens sett i mitt liv.
Senast redigerad av Delusion 2011-05-05 2:30:48, redigerad totalt 1 gång.
Midsommardagen är lördagen den 26 juni, eftersom midsommaraftonen infaller på fredagar nuförtiden. Således är den 27 juni fri för fikaförtäring.
Själv tänker jag blota något den 24 juni, på den gamla hederliga midsommarfirardagen.
Själv tänker jag blota något den 24 juni, på den gamla hederliga midsommarfirardagen.
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-05 2:30:48, redigerad totalt 1 gång.
Lakrits skrev:Midsommardagen är lördagen den 26 juni, eftersom midsommaraftonen infaller på fredagar nuförtiden. Således är den 27 juni fri för fikaförtäring.
Ja, så är det ju. Men jag tänkte på folk som åker bort till sommarstuga el släktingar fredag-söndag.
Senast redigerad av Alien 2011-05-05 2:30:48, redigerad totalt 1 gång.
Alien skrev:Lakrits skrev:Midsommardagen är lördagen den 26 juni, eftersom midsommaraftonen infaller på fredagar nuförtiden. Således är den 27 juni fri för fikaförtäring.
Ja, så är det ju. Men jag tänkte på folk som åker bort till sommarstuga el släktingar fredag-söndag.
Men de som stannar kvar, då, ångestfyllda efter allt djävla bröllopstjat och bara längtar efter att få dricka kaffe, äta sushi eller bli matförgiftade på den lokala kinarestaurangen?
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-05 2:30:48, redigerad totalt 1 gång.